Продавач-консултант (м/ж) за щанд в Mall of Sofia
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.
 Подходяща за бежанци

Продавач-консултант (м/ж) за щанд в Mall of Sofia

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.  Подходяща за бежанци

За нас

Търсим продавач-консултант, който обича да продава с размах и желае да се развива в продажбите на висококачествените български чорапи с марка ‘Pirin Hill’.
Продавач-консултантът е ключова фигура за нас, тъй като представлява лицето на нашата компания!
Ако умееш да бъдеш убедителен, да постигаш целите си с усмивка, разполагаш с мотивация при всяка продажба и ентусиазъм да се раздаваш максимално в продажбите, най-вероятно си идеалният кандидат за нас. Ние вярваме, че хората са най-ценният ресурс за бизнеса и ще се радваме да си част от нашия успешен екип.

ОЧАКВАМЕ:
 умение за работа и любезен свеж подход към клиента;
 общителност и добри комуникативни умения;
 гъвкавост, енергичност, мотивация и желание за постигане на високи резултати;
 коректност, отговорност, дисциплина, лоялност, инициативност и спазване на фирмената политика;
 високо отношение към работните задължения;
 изразено чувство за естетика;
 опит в областта на директните продажби, базово владеене на английски език и елементарна компютърна грамотност биха били предимство;
 завършено средно образование.

Ако смяташ, че точно ти си нашият кандидат, моля изпрати кратка автобиография със снимка. Очакваме кандидати, независимо от натрупания житейски опит, които гледат сериозно на позицията, така както и ние гледаме на нея.
Първоначалният подбор ще бъде извършен по документи. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност и стриктно спазване на процедурите, регламентирани в ЗЗЛД.

Отговорности

- професионално, вежливо и ведро обслужване на клиентите;
- приемане, проверка и подреждане на нова стока;
- съставяне на заявки;
- креативно и естетично аранжиране в търговския обект, съгласно фирмения стандарт;
- адекватно консултиране на клиентите относно характеристиките на предлаганите стоки;
- отлични умения за презентация на асортимента (преминава се кратко обучение);
- поддържане на отличен спретнат и подреден търговски вид;
- работа със складова програма, парични средства, касов апарат, POS-терминал и др. (преминава се кратко обучение).

Ние Ви предлагаме

започва се от септември, 2022 г.;
- постоянен трудов договор, съгласно българското законодателство, с визия за дългосрочно сътрудничество;
- стартово нетно възнаграждение 1000-1500 лв. – основна заплата и процент от оборота (възможност за бонуси без лимит при преизпълнение на заложените цели);
- ежеседмично заплащане;
- пълно работно време по график 2 работни на 2 почивни дни с работно време 9:30÷21:30 ч. с едночасова почивка;
- спокойна и позитивна работна среда със здравословни условия на труд;
- коректен работодател с отношение и уважение към личността;
- професионална подкрепа;
- ваучери за храна;
- отстъпки за служители;
- служебно облекло.
JobTiger Banner