Токуда банк АД
Ръководител отдел Разплащания и Търговско финансиране, Централно управление
София
длъжност на пълно работно време

Ръководител отдел Разплащания и Търговско финансиране, Централно управление

София длъжност на пълно работно време

За нас

Ние сме Токуда Банк - гъвкава банка, която в работата си комбинира източните традиции и западните тенденции. Нашите принципи са прозрачност, яснота и коректност.
Токуда Банк е собственост на японската компания „Токушукай Инкорпорейтед“ и вече 29 години е част от динамично развиващия се банков сектор в България.
Ние сме отговорен работодател и се стремим да осигуряваме на нашите служители възможности за реализация и развитие в добра работна среда и приятелски екип.
Ако вие сте отговорен и инициативен човек и имате високи цели, бихте ли станали част от екипа ни?

В момента търсим Ръководител отдел Разплащания и Търговско финансиране, Централно управление - Реф. № 155

Отговорности

• Отговаря за процесите, свързани с:
- Цялостна организация на дейността, свързана с разплащания в национална и чуждестранна валута и точно и навременно изпълнение на всички видове клиентски и банкови разплащания;
- Обработване на документарни операции – банкови гаранции, акредитиви и инкаса;
- Установяване, развитие и поддържане на кореспондентски отношения с други български и чуждестранни банки.
• Организира и контролира извършването и законосъобразността на всички видове разплащания, установени в международната търговия и банкова практика. Участва активно в прилагането на мерките свързани с превенция на изпирането на пари и финансирането на тероризма.
• Ръководи проекти, свързани с оптимизация и автоматизация на дейността на отдела и с въвеждането на еврото. Участва при разработка и тестване на нови функционалности на информационната система.
• Организира и участва в изготвяне и актуализиране на вътрешно-банкови правила за работа, регламентиращи дейността на отдела, в съответствие с действащата нормативната база.
• Отговаря за набиране, проверка, обобщаване и предоставяне на отчети и справочна информация на БНБ и на Ръководството на Банката. Контролира изготвяне, поддържане и съхранение на банковата документация.
• Изпълнява ръководни функции по управление и контрол на служителите в отдела.

Изисквания и необходими умения

• Висше образование с придобита образователно-квалификационна степен "Бакалавър" или „Магистър“ – Бизнес Администрация, Икономика, Банково дело, Техническо образование или сходна специалност;
• Професионален опит минимум 10 г., от които поне 5 г. на сходна позиция в банкова институция; Познаване на нормативната уредба, регулираща разплащанията в местна и чуждестранна валута;
• Аналитични и комуникативни умения;
• Отлично владеене на английски език;
• Много добри компютърни умения - MS Office, SWIFT, банков софтуер и др.;
• Умения за вземане на ефективни решения и умения за работа в екип.

Ние Ви предлагаме

• Възможности за изява и професионално развитие
• Допълнително здравно осигуряване
• Допълнителни дни платен отпуск
• Ваучери за храна
• Преференциални условия при ползване на банкови услуги и продукти
• Отстъпки при закупуването на спортна карта и пакети за почивка
• Предимството да работите за гъвкав и коректен работодател

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете Вашата автобиография. Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

Информация за контакт

Телефон: 0884100529

Career Days UNWE 2024
Zaplatomer Banner