Твоите задачи:
Поеми отговорност за поверения ти отдел
Координирай и контролирай приемането, предаването, складирането и
подредбата на стоките във филиала
Организирай рекламните пространства и следи за правилното етикиране
на стоките
Контролирай качеството и свежестта на продуктите, високите нива на
хигиена в магазина и се погрижи клиентите ни да са удовлетворени от
пазаруването при нас
Планирай работните графици, координирай успешната работа в екипа и
обучавай новите си колеги
Нашето предложение:
Атрактивно месечно трудово възнаграждение в размер на 1850 лв.
бруто за пълно работно време от 8 часа на ден
Постоянен трудов договор с 3-месечен изпитателен срок, почивен ден
на Коледа (25.12.) и Нова година (1.01)
22 дни платен годишен отпуск и по 1 допълнителен ден за всеки 5
години в компанията
Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително
изготвен график
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Бонус за препоръчан приятел
Безплатно кафе, неделна закуска както и плодов ден всеки месец
Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в
семейството
Допълнителни курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
Завършено средно образование
Добри организационни умения и опит в ръководенето на персонал
Готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с
работното време на магазина
Добра компютърна грамотност
Любезен си и обичаш да общуваш с клиенти
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш
поканен на интервю.