В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа
За наш клиент - утвърдена компания за за производство на
бързооборотни стоки, с офиси в България, Румъния и Америка, търсим
да назначим:
Ръководител техническа
поддръжка
Компанията предлага:
Постоянен трудов договор;
Ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване;
Работно време от 08: до 17:00, или от 09:00 -18:00 /
Понеделник-Петък;
Работа в динамична, приятна среда;
Коректни професионални отношения.
Основни задачи и отговорности:
Организира процеса по оптимална експлоатация и техническо
обслужване във фирмата.
Отговаря за работоспособността и доброто техническо състояние на
технологично и техническо оборудване.
Отговаря за осигуряване на Здравословни и безопасни условия на труд
за поверените му служители.
Планира, организира, контролира и отчита текущи дейности по ремонт
и обслужване на машини и оборудване.
Предлага идеи за подобрения и иновации в оборудването.
Грижи се за осигуреността на резервни части – наличност, отчет.
Изработва конструктивна документация при ремонти.
Изготвя техническо и технологично задание с нови доставчици за
оферти, оценка и избор на доставчик, изготвяне на договори,
инсталация.
Участва в проекти за нови продукти и оборудване, съвместно с колеги
от Техническия отдел, R&D, Производствен отдел, външни
доставчици, бранд мениджъри, за да се постигне ефективност на
производствения процес и пускане на нови продукти.
Обучава организира и инструктира оперативния персонал по
инструкциите за експлоатация на машините и за рутинна и превантивна
поддръжка.
Изпълнява допълнителни задачи от неговата компетенция, възложени му
от Прекия ръководител, Бизнес Юнит Мениджър и Управител или
възникнали в процеса на работа, в смисъла на дейността на
отдела.
Изисквания към кандидатите:
Познания за принципите на работа на автоматизираните системи за
управление на производството;
Познания за оборудването в предприятието (техническите
характеристики, предназначение и режим на работа на
съоръженията);
Познания за правилата за здравословни и безопасни условия на труд,
противопожарна безопасност и опазване на околната среда; познания
на добрите производствени практики;
Комбинативност, решаване на проблеми, организационни умения,
лоялност, отговорност, грижа за реда, качеството и точността,
работа в екип, управление на бюджети, умения за решаване на
конфликти.
Образование и опит:
Висше техническо образование
Минимум 3 годишен предишен опит
Компютърна грамотност и технически умения: MS Office (Word, Excel,
PowerPoint, Outlook)
Владеене на чужди езици: Английски език- ниво C1 по ЕЕР
Шофьорска книжка – кат. В.
Мениджмънт на ресурси и процеси; Финансова и счетоводна
квалификация
Компетенции: Управление на хора, Професионализъм, Лидерство и
визия, Комуникация, Взимане на решения.
Ако считате, че отговаряте на посочените изисквания, не се
колебайте да кандидатствате още сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.