Рецепционист
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Рецепционист

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

Джой Йога е йога център с подбрани преподаватели, с които заедно предлагаме, както йога, така и други разнообразни практики - от познати до авторски такива. В центъра предлагаме аюрведа кухня, която е на растителна основа.

Отговорности

Посрещане и обслужване на клиенти
- Приветстване на нови и текущи клиенти.
- Запознаване с видовете практики и събития. Запознаване с текущия график и правилата за организация на същия. Предоставяне на информация за различните видове йога практики, фиксиран график на йога сесиите и специфики на всеки клас.
- Запознаване с видовете пакети и единични цени на услуги и продукти. Информиране за цените на единичните посещения и абонаментни карти.
- Обяснение на услугите, включително терапии и други допълнителни предложения като актуални събития.
- Разяснение на лоялната програма на JoYoga.
Проследяване на нужни или липсващи консумативи за изпълнение на работни процеси на рецепция. Предоставяне на списък за заявка на управител.
Поддръжка на висок стандарт на ред и хигиена на рецепция.

Управление на резервации, записвания и продажби
- Работа с онлайн портал/ софтуер за записвания и продажба.
- Регистриране на клиенти за услуги и продажба на различни практики, терапии, индивидуални часове, събития, наем на зала, продукти от физически магазин.

Финансови операции
- Съхраняване и обработка на парични плащания според установения фирмен ред.
- Извършване на касови операции, включително ежедневно приключване на касова отчетност и проверка на фактическата касова наличност.

Комуникация с клиенти
- Обработка на телефонни обаждания, комуникация с клиенти в социални мрежи (ако е приложимо) и електронна поща.
- Водене на разговори с клиенти, предоставяне на информация и записване на имена в телефонния указател.
- Обслужване на нови клиенти, включително попълване на клиентски талон, обяснение на йога етикета и предлагане на промо карти. Създаване на профил на новите клиенти и своевременна актуализация в програмата.
Асистиране на клиенти при неудобства и въпроси. Задължително предаване на информация за проблематични или нерегламентирани във вътрешен ред ситуации към Управител.
Проследяване изпълнение на изискавания за правата за лични данни на всеки клиент.
Проследавяне изпълнение на вътрешен ред и правила на центъра от клиенти и преподаватели.

Изисквания и необходими умения

- Средно или висше образование
- Опит в работа с клиенти и административни дейности

Ние Ви предлагаме

Заплащане: Договорено възнаграждение според трудовия договор.
Допълнителни придобивки: Възможности за професионално развитие, обучение, достъп до йога класове и събития в студиото, извън работно време
ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner