Описание на ролята:
В ролята на Асистент продажби по телефона - Бизнес Клиенти Вие ще
осъществявате телефонни обаждания, за да предизвикате интерес в
бъдещи или съществуващи корпоративни клиенти да купуват продукти и
услуги, предлагани от оператора, ще организирате срещи с търговски
представител или ще правите клиентски и пазарни проучвания.
Ако умеете да поддържате разговори по телефона с цел продажба.
Ако можете да документирате получената информация, да подготвяте
кореспонденция в отговор на вече установена комуникация с клиенти –
позицията е подходяща за Вас.
Твоите отговорности ще са:
- Да контактуваш с бизнес клиенти по телефон, с цел предлагане и
продажба на стоки и услуги на компанията
- Да изготвяш график за срещите на търговските представители от
„Корпоративни продажби“ с потенциални или съществуващи клиенти
- Да участваш активно в комуникацията с потенциални или
съществуващи бизнес клиенти
- Да предлагаш най-доброто за нуждите и интересите на конкретните
клиенти и на компанията
- Да провеждаш различни проучвания за други потенциални клиенти
Очакваме от теб:
- Предишен опит в продажбите и обслужването на клиенти е
предимство
- Отлични организационни и комуникационни умения
- Ориентиран към резултати
- Компютърни умения включващи Word, Excel
- Готовност за работа в екип в динамична обстановка
- Опит в подготовка на търговски предложения и договори е
предимство
- Добро владеене на Английски език
Ние ти предлагаме:
- Позитивна работна обстановка, предразполагаща към постигане на
високи резултати.
- Стандартно работно време
- Преференциални цени за мобилни апарати и аксесоари
- Преференциални цени за мобилни услуги
- Ваучери за храна
- Надбавка над основното възнаграждение за транспорт
- Допълнително здравно осигуряване