Счетоводител (1 щ. бр. по заместване)
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Счетоводител (1 щ. бр. по заместване)

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

Описание на позицията

О Б Я В А
Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Счетоводител“ (1 щ. бр. по заместване) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше;
2. Образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
3. Професионална област – “Социални, стопански и правни науки”.
Професионално направление – Икономика.
4. Минимален професионален опит – 2 години.
5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
7. Компютърна грамотност.
ІІ. Допълнителни специфични изисквания:
Познаване и умения за работа с нормативната уредба във финансово-счетоводната дейност, в бюджетната сфера и умения за работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ софтуер; организационна и комуникативна компетентност. Минимален професионален опит от 2 години в бюджетната сфера се счита за предимство.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:
Умения за ефективна работа в екип и професионална отговорност.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.
Участие в дейностите по планиране, разпределение и отчитане на годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и отчитането на финансовите средства на ЦИК.
Текущо счетоводно отчитане на стопанските операции в Централната избирателна комисия.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
1. Подбор по документи.
Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.
2. Решаване на тест със затворени въпроси и практически задачи.
С теста се оценява познаването на законодателството и аналитичната компетентност във финансово-счетоводната област и в бюджетната сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др.
3. Интервю.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІ. Необходими документи за участие:
1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация – ако има такива.
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия..
VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител с нотариално заверено пълномощно всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков" или по електронен път подписани с електронен подпис.
Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, телефон за връзка 02/939 37 42 (вътрешен телефон 37 42). При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността.
IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 68, ал. 1, т. 3 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка (по заместване).
ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.

Информация за контакт

Телефон: 02-939-37-42