Счетоводител
Варна
стаж на пълно работно време
От 3000 до 4000 лв.
 Подходяща за бежанци

Счетоводител

Варна стаж на пълно работно време От 3000 до 4000 лв.  Подходяща за бежанци

За нас

САМОСТОЯТЕЛЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ

за хотел в к.к.Ален Мак, гр.Варна.

Позицията отговаря за счетоводните процеси на хотела и е на пряко подчинение на Главен счетоводител и Финансовия директор.

ОСНОВНИ ФУНКЦИИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

• Организира и контролира счетоводна дейност при обработка на първична информация и изготвяне на счетоводни справки.
• Организира своевременното счетоводно отразяване на всички стопански операции
• Организира и изготвя ведомости за работни заплати и трудови досиета
• Организира и осъществява финансов контрол по спазване на финансовата и платежна дисциплина както и правилното оформяне на счетоводните документи
• Контролира насрещни проверки и ревизии на дейностите в дружеството
• Периодично предоставя на ръководството нужната финансово-счетоводна информация и анализ на финансовото състояние
• Осъществява годишно счетоводно приключване на дружеството
• Изпълнява други задачи възложени му от прекия ръководител в рамките на професионалните умения и квалификация, които притежава
• Подаване на необходимата информация към държавни институции във връзка с ДДС, Осигурителни задължения, Статистическа информация и други

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНАТА ДЛЪЖНОСТ

• Отлично познаване на нормативна уредба в областта на счетоводството, данъчното и осигурително законодателство
• Висше икономическо образование (Счетоводство/Финанси)
• Професионален опит: минимум 3 години
• Отлични компютърни умения: MS Office, ТРЗ софтуер
• Работа в сферата на хотелиерството или ресторантьорството ще се счита за предимство

НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:

• Коректни взаимоотношения и мотивиращо заплащане
• Дългосрочна перспектива за развитие в утвърдена компания
• Социални придобивки, обучения, фирмени мероприятия
• Отлични условия на работа

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при спазване изискванията на Закона за защита на личните данни и при пълна конфиденциалност. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Отговорности

• Организира и контролира счетоводна дейност при обработка на първична информация и изготвяне на счетоводни справки.
• Организира своевременното счетоводно отразяване на всички стопански операции
• Организира и изготвя ведомости за работни заплати и трудови досиета
• Организира и осъществява финансов контрол по спазване на финансовата и платежна дисциплина както и правилното оформяне на счетоводните документи
• Контролира насрещни проверки и ревизии на дейностите в дружеството
• Периодично предоставя на ръководството нужната финансово-счетоводна информация и анализ на финансовото състояние
• Осъществява годишно счетоводно приключване на дружеството
• Изпълнява други задачи възложени му от прекия ръководител в рамките на професионалните умения и квалификация, които притежава
• Подаване на необходимата информация към държавни институции във връзка с ДДС, Осигурителни задължения, Статистическа информация и други

Изисквания и необходими умения

Отлично познаване на нормативна уредба в областта на счетоводството, данъчното и осигурително законодателство
• Висше икономическо образование (Счетоводство/Финанси)
• Професионален опит: минимум 3 години
• Отлични компютърни умения: MS Office, ТРЗ софтуер
• Работа в сферата на хотелиерството или ресторантьорството ще се счита за предимство

Ние Ви предлагаме

• Коректни взаимоотношения и мотивиращо заплащане
• Дългосрочна перспектива за развитие в утвърдена компания
• Социални придобивки, обучения, фирмени мероприятия
• Отлични условия на работа

Информация за контакт

Телефон: +359899318868

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner