В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа!
Ти не си изключение!
Наш партньор е компания с над 60-годишна история и присъствие на
глобалния пазар в сферата на производството и инженерните полимерни
решения. Към момента компанията притежава над 30 производствени
предприятия в света, като едно от тях се намира в България.
Във връзка с разширяване на дейността ѝ търсим да
назначим:
Счетоводител
Основни отговорности:
Изготвя и осчетоводява първични и вторични счетоводни документи,
свързани с дейността на компанията;
Отчита и проследява дълготрайните активи;
Съставя справки за неплатени задължения или вземания;
Участва в подготовката на финансово-счетоводни отчети – месечни,
тримесечни и годишни;
Обработва и осигурява необходимата информация /справки/ за
ръководството на дружеството и подпомага при изготвянето на
бюджета.
Компанията предлага:
Финансово и професионално удовлетворение;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Покриване на транспортни разходи;
Стандартно работно време – понеделник/петък;
Възможност за работа от вкъщи;
Работа в утвърдена и стабилна компания.
Профил на кандидата:
Завършено висше образование - счетоводство или финанси;
Доказан счетоводен опит – поне 2 години;
Владеене на Английски език – ниво B2 - C1;
Отлични умения за работа с MS Office (Excel);
Познаване на международните счетоводни принципи;
Много добри умения за ефективно управление на времето, спазване на
крайни срокове и аналитичност.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.