АУТСОРСА ЕООД
Складов работник
София
длъжност на пълно работно време
От 1500 до 2000 лв.

Складов работник

София длъжност на пълно работно време От 1500 до 2000 лв.

За нас

AUTSORSA е бързоразвиваща се компания, основана и базирана в България, която обслужва клиенти от Европа и цял свят, предоставяйки HR, бизнес аутсорсинг и аутстафинг услуги.
Вярваме, че зад всеки успешен бизнес стоят точните хора. Затова нашата мисия е да откриваме таланти, да ги подкрепяме и вдъхновяваме да постигат високи резултати. Стремим се към реална добавена стойност за нашите клиенти и смислена, удовлетворяваща работа за нашите екипи.
Наш клиент е търговска компания, специализирана във внос и дистрибуция на електротехнически компоненти и материали. Фирмата работи с утвърдени чуждестранни производители и предлага широка гама изделия за индустрията и износ. Благодарение на дългогодишния си опит и стабилни партньорства, тя е утвърдено име в сектора. Търсим да присъединим към екипа им Складов работник.

Отговорности

• съставя приемо-предавателни протоколи и обработва документите;
свързани с приемането и предаването на стоките;
• фактурира на клиентите продадените стоки и извършените им услуги;
• с качествено и бързо обслужване, работи целенасочено за привличане
на нови и запазване на съществуващи клиенти;
• стриктно отчита стокооборота и подава, на съответните служители в
отдел Продажби, справки за наличностите и местоположението им в
склада;
• организира работата по товарене и разтоварване на автомобилите;
• извършва превози с фирмени МПС;
• приема стоката в склада, разпределя я по клиенти /маркиране/
обработва документите на превозвача, изпраща стока с куриери;
• води дневник за издадени и приети пратки;
• организира и обезпечава оптималното използване и поддържане на
складовите помещения и техниката; поддържа чистотата в поверения му
склад;
• при установяване на повреди, липси/в повече/ или нарушени опаковки
на стоките, уведомява прекия ръководител и оформя съответните
документи;
• навременното и качествено изпълнение на поставените задачи;
• следи и отговаря за спазването на условията за здравословен и
безопасен труд при работа в склада;
• предлага мерки за подобряване условията за труд в склада;
• при необходимост оказва първа помощ на пострадали при товаро –
разтоварните и складовите операции;
• адекватно реагира с наличните противопожарни средства при пожар;
• поддържа отлична работна комуникация, взаимодействие и съвместна
работа с другите колеги от София и представителства в страната;
• при необходимост извършва работа в извънработно време;
• през свободното от складова работа време подпомага дейността на
търг. отдел съгласно разпоредбите на ръководството;
• поддържа начин на общуване и външния си вид съобразно
общоприетите бизнес – стандарти и условията на труд.

Изисквания и необходими умения

• средно или висше техническо образование;
• ясно и точно писмено и устно изразяване на
български език; препоръчително устно владеене на английски език.
• добри умения за работа с компютър;
• основни познания за водене на счетоводна и търговска
документация;
• цялостно и точно изпълнение на задачите;
• издържащ на натоварване;
• ориентиран към постигане на поставените цели;
• инициативен;
• комуникативен;
• отговорен;
• с умения за работа с хора и в екип;
• надежден и лоялен към фирмата;
• адаптивен към промени и непредвидени ситуации;
• проявява търпение и вежливост в разговорите с клиентите и
служителите на фирмата;
• възможност за работа в извън работно време;
• стремеж към повишаване на знанията и уменията;
• дисциплиниран;
• добро здраве.

Ние Ви предлагаме

Конкурентно възнаграждение;
• Платен годишен отпуск - 20 дни;
• Ваучери за храна;
• Възможност за развитие;
• Годишна премия спрямо оборота.

Информация за контакт

Телефон: 0876080464