Бизнесс Аутсорсинг Солюшънс ЕООД
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Служител в Търговски отдел
гр. Русе
длъжност на пълно работно време

Служител в Търговски отдел

гр. Русе длъжност на пълно работно време

За нас

„БИЗНЕСС АУТСОРСИНГ СОЛЮШЪНС“ ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!
Ако имате търговски опит и търсите ново предизвикателство за разгръщане на потенциала си в продуктовия маркетинг и продажбите, вакантната ни позиция е точно за Вас.
За доказано добър и надежден наш клиент, водеща компания в производството на облекла за международния пазар, търсим да назначим подходящ кандидат на длъжността:

СЛУЖИТЕЛ В ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ

НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
• Актуална автобиография;

За повече информация: 0882 210 312/ 0882 210 464

Ако смятате, че нашето предложение е интересно, моля изпратете автобиографията си като кандидатствате онлайн!
Благодарим на всички кандидати, но ще се свържем само с одобрените за позицията!
„Бизнесс Аутсорсинг Солюшънс" ЕООД е лицензиран трудов посредник /№3191/ 2021г/. Ако търсите нови възможности, може да се обърнете към нас. Ние ще Ви помогнем да откриете Вашето работно място.
Офисът ще откриете в гр. Русе на адрес ул. „ Баба Тонка“ № 20.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. „Бизнес Аутсорсинг Солюшънс“ ЕООД се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.

Отговорности

• Представяне на компанията и продуктите ѝ пред клиентски партньори и клиенти;
• Водене на бизнес кореспонденция на английски и/или немски език;
• Управление на поръчките на международни и местни клиенти за компанията. Приемане и организиране на изпълнението на поръчки за производство. Изготвяне на фактури, транспортни документи и съпътстваща техническа документация;
• Разработване на стратегии и предприемане на мерки за увеличаване на продажбите;
• Координация и работа с различни екипи в компанията;
• Следене и анализиране на развитието на пазара и конкуренцията, следене за новости и актуални тенденции.

Изисквания и необходими умения

• Средно/Висше икономическо образование;
• Опит в сферата на продажбите, маркетинга и преговорите с чуждестранни клиенти, ще се счита за сериозно предимство;
• Много добри компютърни умения – MS Office;
• Отлично владеене на английски и/или немски език – писменно и говоримо;
• Аналитично мислене и вземане на решения на база анализ на данни и тенденции;
• Отлични комуникативни умения и водене на преговори;
• Отлична езикова култура;
• Умение за работа в екип.

Ние Ви предлагаме

• Коректност в трудовите отношения;
• Твърдо възнаграждение и бонуси спрямо приноса, и постигнатите резултати;
• Петдневна работна седмица;
• Събота, неделя и официални празници – почивни дни;
• 20 дни платен годишен отпуск;
• Ваучери за храна, извън трудовото възнаграждение;
• Мотивираща работна среда сред екип от професионалисти;
• Възможност за професионална изява и развитие в една от водещите български компании в текстилното производство;
• Динамична и предизвикателна работа.

Информация за контакт

Телефон: 0882210312

JobTiger Banner