Лидл България ЕООД & КО. КД
Специалист Бранд идентичност и дизайн (м/ж)
София
full-time

Специалист Бранд идентичност и дизайн (м/ж)

София full-time

Job Description



С над 140 магазина и 2 логистични центъра в страната, Лидл България вече 15 години затвърждава водещата си позиция като отговорен инвеститор, коректен работодател и предпочитано място за пазаруване, предлагащо високо качество на добра цена.

В ежедневната си работа се придържаме към ясни принципи на уважение и честност, които определят нашите действия и начин на общуване.

Ако искаш да работиш в приятна атмосфера с екип от мотивирани и усмихнати хора, не се колебай и кандидатствай сега!

За нашия централен офис търсим:



Специалист Бранд идентичност и дизайн (м/ж)



Като специалист “Бранд идентичност и дизайн”, ти ще участваш активно в процеса по управление на силна и единна потребителска, корпоративна и работодателска марка Lidl.




Какво ще правиш?
Осигуряваш визуална и концептуална идентичност на марката чрез последователно прилагане на интернационалната и националната стратегия за идентичност на марката Lidl;
Управляваш и координираш всички теми в областта „Бранд идентичност и дизайн“ и ги адаптираш към специфичния за страната пазар с цел изграждане на силна марка Lidl;
Синхронизираш корпоративната идентичност и корпоративния дизайн във всички вътрешни и външни канали и координираш релевантните проекти на национално ниво;
Отговаряш за разработването на локални стратегии за водещи собствени марки в хранителния сектор;
Проследяваш създаването на визии за всички маркетингови канали – дигитални, печатни, социални медии, опаковки и др., осигурявайки съответствие с насоките за марката;
Отговаряш за дефинирани ключови показатели за ефективност (KPI), свързани с марката, и тяхното редовно отчитане.

Какво очакваме от теб?
Завършено висше образование, образователна степен бакалавър;
Минимум 3 години опит в областта на Бранд, Маркетинг или Графичен дизайн ще се считат за предимство;
Задълбочени познания за качествените и количествените измерители в областта на Бранд мениджмънт и Маркетинг;
Умения за ръководене на проекти в областта на Бранд идентичност;
Широки познания в анализа на целеви групи;
Английски език на много добро ниво;
Много добри комуникативни умения и умение за работа в екип;
Ориентираност към резултати и аналитично мислене;
Гъвкавост и умение за работа в динамична среда.
Какво ти предлагаме?
Работа в международна компания с възможности за кариерно развитие;
Въвеждащо обучение;
Ваучери за храна на стойност до 200 лв. месечно на база отработени часове;
Допълнително здравно застраховане;
Карта Мultisport на преференциална цена;
1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията;
Бонус „Препоръчай приятел“ в размер от 1000 до 1500 лв. бруто;
Подарък и паричен бонус при раждане на дете в размер на 650 лв. бруто;
Подаръчен комплект ученически пособия за служители с деца от 1-ви до 8-и клас;
Отстъпка от годишен абонамент в учебна онлайн платформа за служители с деца от 1-ви до 12-и клас;
Коледен и великденски бонус;
Програма за подпомагане на служители и семействата им с безплатни психологически, финансови и правни консултации;
Работно място – гр. София, Геритидж парк.



Кандидатствай онлайн сега!



Ще бъдат разглеждани само кандидатурите, към които има приложена автобиография, затова не забравяй да я изпратиш;
С одобрените кандидати ще се свържем лично, затова посочи актуален телефонен номер;
Всички останали ще получат от нас писмен отговор на посочен от тях имейл.

Лидл България гарантира

Коректност, точност и прозрачност в трудовите взаимоотношения;
Пълна конфиденциалност при разглеждането на кандидатурите;
Пълна защита на личните ти данни според действащата регулация на ЕС и българското законодателство.



*пълния информационен текст за ЗЛД прочети тук.

Нашите придобивки:
- Ваучери за храна в размер на 200 лв.;
- Допълнително здравно застраховане;
- Платено въвеждащо обучение
- 1 ден допълнителен отпуск за рожден ден;
- Подарък при раждане на дете;
- Допълнителен ден платен отпуск за всеки 5 години стаж в компанията.