Vivacom стартира нов проект за координиране на екипи, за който
търсим да присъединим към нас комуникативни и отговорни
специалисти
Твоите отговорности ще бъдат да:
Приемаш постъпилите заявки
Комуникираш с вътрешни и крайни клиенти
Ескалираш/ пренасочване заявки към съответните технически екипи и
координираш цялостния процес по разрешаване на заявките
Проследяваш статуса на заявката до нейното приключване
От теб очакваме да:
Имаш средно техническо или висше образование
Имаш много добра компютърна грамотност (MS Office)
Имаш отлични комуникационни умения
Си позитивен и мотивиран
Работиш с внимание и ангажираност
Дневна работна смяна (09.00 - 18.00 часа)
Какво ти предлагаме?
• Много добри възможности за възнаграждание спрямо приноса и
постигнатите резултати
• Приятелска и екипна атмосфера
• 23 дни платен годишен отпуск
• 1 ден допълнителен платен отпуск за рожден ден
• Обучение за придобиване на специфични познания и умения, свързани
с работата и бъдещото развитие в компанията
• Редица придобивки като: допълнително здравно осигуряване, ваучери
за храна, преференциални условия за всички Vivacom услуги, ваучер
за закупуване на мобилно устройство, спортна карта и много
други
• Търговски отстъпки в над 100 наши партньори в цялата страна -
хотели, магазини, ресторанти, банки, авто услуги и още много
други.
КАК ДА КАНДИДАТСТВАШ?
Моля, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА ПРИКАЧИШ автобиография за позицията ПРЕДИ ДА
натиснеш бутон „Кандидатстване”, не по-късно от 20 януари 2025
г.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на
интервю.