Търсим Специалист ТРЗ и администриране на персонал.
Основна цел на работата: Да подпомага управлението и организацията
на ТРЗ процесите, с фокус върху дейности администриране на персонал
и участие в обработка на трудовите възнаграждения.
Задължения:
Администриране на персонала – участие в изготвяне на трудови
договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на
трудови договори;
Актуализиране на необходимата информация в поддържаните регистри и
системи за администриране на персонала;
Работа с електронен подпис – обявяване на трудови договори,
допълнителни споразумения и прекратявания на трудови договори в
НАП;
Обработка на трудови възнаграждения - участва при събиране,
обработване и изпращане на данни и документи, свързани с трудови
възнаграждения на персонала - проверява коректността на болнични,
майчинство, платен/неплатен отпуск и наличието на всички
реквизити;
Участва при проверка на графици за работа и присъствени форми при
сумирано изчисляване на работното време;
Изготвя заповеди за време на дежурство и време на разположение и
отговаря за спазване на нормативната уредба за времето на
дежурства;
Граждански договори - обработка на възнагражденията по граждански
договори – хонорар сметки, служебни бележки и рекапитулации;
Участва в изготвянето на справки, служебни бележки и други
документи по заявка на служителите;
Изготвя справки за персонала за нуждите на мениджмънта;
Участва и подпомага разработването на фирмени заповеди, правилници
и други вътрешни документи;
При необходимост консултира мениджмънта по трудовоправни и
осигурителни въпроси;
Оказва практическа помощ на другите структурни звена по уреждане на
трудовоправни и осигурителни въпроси и дава необходимите
консултации на персонала;
Участва в създаването и публикува длъжностни характеристики;
Поддържа информацията в пълна конфиденциалност, активно работи за
гарантиране и запазване поверителността на данните, свързани със
служителите.
Спазва разпоредбите на Закона за защита на личните данни
(ЗЗЛД);
Следи промените в действащата трудово-правна нормативна уредба и
прилага тяхното изпълнение.
Изисквания:
Висше икономическо образование;
Минимум 3 години опит на подобна позиция;
Компютърна грамотност със задълбочени познания за работа с
електронни таблици (MS Excel);
Опит при сумирано изчисляване на работното време и при работа на
дежурство и разположение;
Познаване на нормативната уредба, свързана с трудовото и
осигурително законодателство;
Умения за работа в екип, отговорен, прецизен и дискретен;
Способност за работа под напрежение;
Много добро владеене на английски език;
Опит при работа със специализиран софтуер;
Добри презентационни умения.
Предлагаме:
Мотивиращо възнаграждение;
Социални придобивки - ваучери за храна, допълнително здравно
осигуряване;
Фирмено обучение;
Cross Source LTD - Recruitment Agency (license № 2767 from
21.03.2017)
Телефон: 0897 902220