ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Старши експерт в звено „Бизнес преструктуриране и събиране“ Ref:HQ1164
София
длъжност на пълно работно време

Старши експерт в звено „Бизнес преструктуриране и събиране“ Ref:HQ1164

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията



ОББ е основана през 1992г. посредством сливането на 22 български регионални търговски банки, което е първият, и най-мащабен, консолидационен проект в българския банков сектор, а от 2017 г. Банката вече е част от белгийската банково-застрахователна група КВС, която в момента е най-голямата финансова група в България.

Следвайки неизменно корпоративните ни ценности, ние искаме да бъдем еталон в банковото обслужване и застраховане като поставяме интересите на клиентите в центъра на нашата дейност, постигайки устойчив и печеливш ръст като изпълняваме нашата роля в обществото.

За страхотния и сплотен екип на дирекция “Събиране на проблемни вземания” търсим мотивиран и отговорен професионалист, който ще има възможността да работи в следните предизвикателни сфери и направления:



Основни предизвикателства:

· Управление на портфейл от МСП и корпоративни проблемни кредити в София и страната с групови експозиции над 2 000 000 лева;

· Провеждане на ефективни преговори с проблемни длъжници на банката – от сегменти МСП и корпоративен;

· Изготвяне на предложения за преструктуриране, които да целят доброволното изплащане на проблемната експозиция спрямо възможностите на клиента, подобряване на позицията на банката, както и да бъдат базирани на финансов анализ и налична информация във вътрешни и външни регистри за компанията;

· Изготвяне на предложения за предсрочна изискуемост и стартиране на съдебни действия, съвместно с отговорния по случая юрист;

· Следене и даване на предложения за промяна в NPL и/или Forbearance статус, както и за начисляване или освобождаване на индивидуални провизии;

· Събиране на просрочия;

· Сключване на извънсъдебно споразумения по съдебни експозиции и последващото им проследяване и администриране;

· Администриране на съдебните действия и постъпилите плащания в счетоводната система на Банката;

· Поддържане на база данни/система за предприетите действия/стратегии спрямо всеки един клиент, както и за събрани суми;

· Избиране на кредити за отписване от баланса и/или счетоводната система на Банката;

· Изготвяне на отговори на жалби и възражения;

· Участие в изготвяне на всички необходими справки, отчети и анализи на екипа;

· Други дейности, необходимо присъщи за извършване на заеманата позиция.



Идеалният кандидат притежава:

· Завършено висше икономическо образование;

· поне 5 годишен професионален опит в банковата сфера, като за предимство се счита поне 2 годишен опит в събиране на проблемни вземания от юридически лица;

· задълбочени познания за процеса по събиране на проблемни вземания и добро познаване на нормативните актове в областта на банковото дело и счетоводството + Default и Forbearance дефинициите и методите за изчисление на индивидуални провизии;

· Добри познания в областта на финансовия анализ, както и способности за изготвяне на отчетност.

· Основни познания по ЗДДС, ЗМДТ, ДОПК, ЗЗД, ТЗ, ЗОЗ, ГПК;

· Аналитичност, добра комуникативност и инициативност;

· Способност за работа в екип;

· Способност за работа под напрежение;

· Microsoft office 2010+, с поне основно/средно ниво на Excel;

· Умения за водене на преговори.

· Чужди езици: отлично ниво на английски език - писмено и говоримо.



При нас ще откриете:

· Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България

· Възможност за решаване на интересни и предизвикателни казуси свързани с най-големите компании в България

· Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността

· Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията

· Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България

· Допълнително здравно осигуряване

· Застраховка Живот/ Злополука

· Ваучери за храна на стойност 80 лв. на месец

· Бонус за препоръчване на кандидат за работа

· Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер

· Възможност за работа от вкъщи и гъвкаво работно време

· 25 дни платен годишен отпуск

· Преференциална такса за ползване на карта за спорт

· Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда



Споделете бъдещето си с нас!

Изпратете Вашата автобиография като използвате бутона за кандидатстване под текста на обявата.

Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner