Пощенска банка / Юробанк България АД
Стажант в отдел Клиентско развитие и управление на кампании
София
стаж на пълно работно време

Стажант в отдел Клиентско развитие и управление на кампании

София стаж на пълно работно време

Описание на позицията

Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как?

Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани?

Любопитен си да усетиш отблизо динамиката на банковия живот и да откриеш подходящата за теб позиция?

Ако отговорът на трите въпроса е „ДА“, тогава определено трябва да се включиш в стажантската програма на Пощенска банка!




Защо точно Пощенска банка?

Ние сме една от най-модерните и дигитални банки в България. Задаваме тенденции, създаваме иновативни продукти и имаме амбиция да променяме пазара. Десетки са вътрешните ни програми и доброволчески инициативи, с които заедно правим света по-добър – от обучения и конференции, през зелени и спортни инициативи.

За нас най-важни са хората! Отваряме вратите си за кариерен старт на младите и талантливите, които имат шанс да израстват в компанията и да станат утрешните успешни мениджъри.




Предимствата на нашата стажантска програма:

Активна е целогодишно;
Продължителността ѝ е от 3 до 6 месеца;
Работното време е на пълен работен ден;
Платена е;
Провежда се във Централно Управление на Пощенска банка - Мега парк




Какво можеш да очакваш от нас?

Разширено обучение за придобиване на практически умения в банковата сфера;
Консултация от специалисти за бъдещата ти професионална реализация;
Ценен опит от работи в динамичен екип от специалисти;
Участие в интересните актуални проекти на Банката.




Какви са очакванията ни за теб?

Да си студент или в процес на завършване на висшето си образование - техническо/ икономическо (ИТ, Математика, Статистика, Data Analytics и др.);
Да имаш умения за боравене с числа
Да притежаваш добри аналитични умения и инициативност;
Да имаш добра компютърна грамотност: Microsoft Office (Outlook, Excel, в т.ч функции за обработка на големи масиви от данни, Access)
Знания и умения за извличане и обработка на данни с помощта на sql, дебъгване на sql заявки – е предимство
Познания в специализиран CRM software – е предимство




Успешно приключилите стажантската програма получават сертификат за преминат стаж и могат да бъдат поканени да започнат професионалната си кариера в Пощенска банка.