HRS Bulgaria
Супервайзър Експорт и Международна Търговия
София
длъжност на пълно работно време

Супервайзър Експорт и Международна Търговия

София длъжност на пълно работно време

Описание на позицията

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Наш партньор е утвърдена компания с над 30-годишна история на пазара и засилена експортна дейност. За техният търговски отдел търсим мотивиран и опитен професионалист на позицията:


Супервайзър Експорт и Международна Търговия

Основни цели на длъжността:

Ръководи и развива международната търговия на фирмата, като осигурява ефективен износ на стоките, привлича нови клиенти, поддържа добри взаимоотношения със съществуващите партньори и следи за спазването на международните регулации и стандарти.
Контролира своевременното реализиране на заявените количества стоки (услуги).
Поддържа контакт с клиенти, отдели при проблеми с доставянето на стоките (реализирането на услугите).

Задължения и отговорности:

Разработване и изпълнение на експортна стратегия за разширяване на пазарите.
Проучване на чуждестранните пазари и идентифициране на потенциални клиенти и партньори.
Изграждане и поддържане на взаимоотношения с дистрибутори, агенти и клиенти в чужбина.
Преговори и сключване на договори за експорт на стоки.
Контрол върху изготвянето на експортната документация (фактури, митнически декларации, сертификати за съответствие и произход и др.).
Следене на международните търговски регулации, митнически процедури и стандарти за работно облекло.
Организиране на логистиката и транспорта на стоките до крайните клиенти.
Контрол върху ценообразуването и управление на търговските условия (плащания, валутни рискове, кредити и др.).
Участие в международни търговски изложения и бизнес форуми за разширяване на пазарите.
Контролира и подпомага привличането на нови клиенти
Работи в платформа TODOIST

Компанията предлага:

Конкурентно възнаграждение и допълнителни финансови стимули
Ваучери за храна
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове
Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора
Служебен автомобил и телефон
Личностно и професионално развитие в областта
Възможности за дългосрочно развитие в компанията

Изисквания за заемане на позицията:

Висше образование в областта на международна търговия, икономика, бизнес администрация или подобна специалност.
Познания по международни търговски практики, INCOTERMS и митнически процедури.
Минимум 3-5 години опит в областта на международната търговия, продажби или експорт мениджмънт.
Отлично владеене на английски език (писмено и говоримо).
Допълнителен чужд език (немски, френски, испански и др.) е предимство.
Отлични комуникационни и преговорни умения.
Аналитично мислене и стратегическо планиране.
Готовност за бизнес пътувания в чужбина.
Способност за работа под напрежение и в динамична среда.
Компютърна грамотност – MS Office, ERP системи и CRM платформи.


Ако се разпознавате в тази възможност, кандидатствайте сега, като изпратите актуално CV!

Само предварително одобрени по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.