В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Наш партньор е утвърдена компания с над 30-годишна история на
пазара и засилена експортна дейност. За техният търговски отдел
търсим мотивиран и опитен професионалист на позицията:
Супервайзър Експорт и Международна Търговия
Основни цели на длъжността:
Ръководи и развива международната търговия на фирмата, като
осигурява ефективен износ на стоките, привлича нови клиенти,
поддържа добри взаимоотношения със съществуващите партньори и следи
за спазването на международните регулации и стандарти.
Контролира своевременното реализиране на заявените количества стоки
(услуги).
Поддържа контакт с клиенти, отдели при проблеми с доставянето на
стоките (реализирането на услугите).
Задължения и отговорности:
Разработване и изпълнение на експортна стратегия за разширяване на
пазарите.
Проучване на чуждестранните пазари и идентифициране на потенциални
клиенти и партньори.
Изграждане и поддържане на взаимоотношения с дистрибутори, агенти и
клиенти в чужбина.
Преговори и сключване на договори за експорт на стоки.
Контрол върху изготвянето на експортната документация (фактури,
митнически декларации, сертификати за съответствие и произход и
др.).
Следене на международните търговски регулации, митнически процедури
и стандарти за работно облекло.
Организиране на логистиката и транспорта на стоките до крайните
клиенти.
Контрол върху ценообразуването и управление на търговските условия
(плащания, валутни рискове, кредити и др.).
Участие в международни търговски изложения и бизнес форуми за
разширяване на пазарите.
Контролира и подпомага привличането на нови клиенти
Работи в платформа TODOIST
Компанията предлага:
Конкурентно възнаграждение и допълнителни финансови стимули
Ваучери за храна
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни
членове
Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора
Служебен автомобил и телефон
Личностно и професионално развитие в областта
Възможности за дългосрочно развитие в компанията
Изисквания за заемане на позицията:
Висше образование в областта на международна търговия, икономика,
бизнес администрация или подобна специалност.
Познания по международни търговски практики, INCOTERMS и митнически
процедури.
Минимум 3-5 години опит в областта на международната търговия,
продажби или експорт мениджмънт.
Отлично владеене на английски език (писмено и говоримо).
Допълнителен чужд език (немски, френски, испански и др.) е
предимство.
Отлични комуникационни и преговорни умения.
Аналитично мислене и стратегическо планиране.
Готовност за бизнес пътувания в чужбина.
Способност за работа под напрежение и в динамична среда.
Компютърна грамотност – MS Office, ERP системи и CRM платформи.
Ако се разпознавате в тази възможност, кандидатствайте сега, като
изпратите актуално CV!
Само предварително одобрени по документи кандидати ще бъдат
поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.