В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Текущо спомагаме наш клиент в намирането на мотивиран и инициативен
професионалист, който да се присъедини към екипа в ролята на
Супервайзър Телефонен Център
Отговорности:
Управлява работата, процесите и екипа в звено "Телефонен
център", като осигурява своевременно приемане на входящите
обаждания и чатове;
Оптимизира работния процес чрез разработването и внедряването на
съвременни нововъведения и скриптове за ефективно обслужване на
клиенти;
Поставя и следи за изпълнението на количествени и качествени
показатели, свързани с дейността на звеното;
Анализира клиентските препоръки и оплаквания и предлага мерки за
подобрение;
Подпомага комуникацията на звеното с другите отдели във връзка с
ескалирали клиентски казуси;
Изготвя периодични доклади и отчети, свързани с осъществяваната
дейност.
Изисквания:
Минимум 3 години управленски опит в сферата на обслужване на
клиенти;
Отлични комуникативни и аналитични умения, проактивност и
ориентираност към резултати;
Умения за разрешаване на казуси;
Способност за работа в динамична обстановка;
Отлична компютърна грамотност – MS Office – Еxcel, Word;
Опит в работата със SAP е предимство.
Компанията предлага:
Отлична работна атмосфера и динамично ежедневие;
Отлични условия на труд и работа в сплотен екип от
професионалисти;
Разнообразна работа с възможности за лична изява;
Дългосрочност и сигурност в трудовите взаимоотношения;
Работно време от 08:00 до 16:30 часа;
Платен годишен отпуск в размер на 28 работни дни.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.