Easy Consult Ltd.
Търговски Представител на Хартиени Изделия
София
длъжност на пълно работно време

Търговски Представител на Хартиени Изделия

София длъжност на пълно работно време

За нас

Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлaгаща гъвкави решения в процесите по подбор на кадри и управление на персонал.

Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагайки кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Финанси, Счетоводство, Маркетинг и продажби, Човешки ресурси, Хотелиерство и туризъм, Аутсорсинг и споделени услуги, Производство и инженерство, Транспорт и логистика, Информационни технологии и други.

За един от нашите партньори, успешна произдовствена компания, търсим мотивиран и амбициозен Търговски Представител на Хартиени Изделия.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Отговорности

- Идентифициране и привличане на нови клиенти в търговията с хартия и хартиени продукти;
- Поддържане на ефективни и дългосрочни отношения с настоящите клиенти;
- Презентиране и промотиране на продуктите с цел увеличаване на продажбите;
- Подготвяне и договаряне на търговски условия и договори;
- Редовно посещение на клиенти и партньори за поддържане на високо ниво на обслужване;
- Следене на пазарните тенденции и конкурентната среда, за да се предлагат най-добрите решения на клиентите;
- Отчетност и анализ на постигнатите продажби и резултати.

Изисквания и необходими умения

- Опит в търговията и/или дистрибуцията на хартия и хартиени продукти се счита за предимство;
- Възможност за чести пътувания и срещи с клиенти;
- Енергична личност със силна мотивация за развитие и постигане на резултати;
- Отлични умения за общуване и водене на преговори;
- Организираност и инициативност;
- Добри познания по английски език;
- Умения за работа с компютър МS Office (Excel, Word);
- Активен шофьор.

Ние Ви предлагаме

- Атрактивно възнаграждение, съответстващо на резултатите (бонуси в зависимост от продажбите);
- Допълнителни социални придобивки - ваучери за храна;
- Възможност за професионално развитие и израстване в утвърдена компания;
- Въвеждащо обучение;
- Мобилен телефон;
- Служебен автомобил.

Информация за контакт

Телефон: +359 882 569 414

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner