CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция,
която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни
продукти, съобразени с нуждите и социалния статус на всеки
клиент.
В резултат на ускореното развитие на пазара за бързи кредити и
поради желанието ни за по-голяма близост и достъпност на услугите
ни, компанията създаде мрежа от над 130 офиса в цялата страна, в
които работят над 2000 служители и сътрудници.
Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във
всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално
прозрачни условия към клиента.
Присъединявайки се към нас като ТЕХНИЧЕСКИ ОФИС СЪТРУДНИК ще имате
възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови
знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от
развитие.
Ние търсим
Мотивиран кандидат, чиято цел е да координира потока на информация,
подпомагайки правилното функциониране на Регионалния офис.
Отговорности и задачи
•Проверявате и контролирате паричните средства, които преминават
през касата на
Регионалния офис;
•Организирате документооборота;
•Подготвяте и изпращате пощенски пратки;
•Подпомагате дейността на екипа.
Ние предлагаме
•Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се
компании в небанковия финансов сектор;
•Пет дни допълнителен отпуск след втората година стаж в
компанията;
•Ваучер за щастливо събитие
•Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична
помощ;
•Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
•Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за
развитие;
•Твърдо възнаграждение.
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания,
станете част от нашия екип, като изпратите актуална
автобиография.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем
само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на
Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на
Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с
изричното съгласие на всеки кандидат.