В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние
сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за
тях работа.
За наш доверен партньор в сектора на строителството с дългогодишно
присъствие на пазара, сме в търсене на организиран и отговорен
специалист за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК.
Ролята е подходяща за комуникативен и прецизен човек, който има
желание да бъде ключова част от административната и организационна
дейност на компанията.
ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
Обработка, въвеждане и проследяване на данни от фактури и
договори;
Работа с документи – подготовка, архивиране, поддържане на база
данни;
Следене за срокове по договори, плащания и други административни
задължения;
Водене на кореспонденция по телефон и имейл с партньори и
доставчици;
Работа с офис техника – принтери, скенери, копирни машини;
Организиране и насрочване на огледи, срещи и служебни
ангажименти;
Закупуване на офис консумативи и поддържане на необходимите
ресурси.
ИЗИСКВАНИЯ:
Средно или висше образование – предимство в административна,
икономическа или техническа насока;
Предишен опит в административна или техническа роля;
Добри организационни и комуникативни умения;
Умения за работа с документация и внимание към детайлите;
Лоялност, дискретност и коректност в изпълнението на задачите.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
Работа в стабилна компания с дългогодишна история и доказана
репутация;
Конкурентно възнаграждение;
Отлична работна атмосфера в малък, сплотен и добре структуриран
екип;
Работа на редовна смяна;
Период на въвеждане и обучение с подкрепа от екипа;
Възможност за дългосрочно развитие.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.