В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
Нашият клиент е компания с дългогодишна история и световно
присъствие, развиваща се в сферата на бързооборотните стоки.
Във връзка с разширяването на бизнеса, търсим специалист с
технически познания, който да се присъедини към екипа им на
позиция:
Техник - Поддръжка на офис сграда
Задължения и отговорности:
Организира и следи за навременното изпълнение на дейности по
експлоатация, поддръжка и ремонт на сградните инсталации и системи;
Координира и подпомага изпълнението на ремонтни и монтажни
дейности;
Oсъществява връзка и координация с доставчици на услуги и наематели
в сградата;
Отговаря за мониторинга и правилното функциониране на системата за
управление на сградата;
Следи и отчита потреблението на комуналните и други услуги,
свързани с поддръжката на сградата;
Извършва редовен анализ и отчет на дейностите по поддръжка на
сградата и нейните инсталации.
Компанията предлага:
Трудов договор с пълни осигуровки;
Допълнително здравно осигуряване;
Ваучери за храна;
Работно време – Понеделник/Петък – Редовна смяна;
Сигурност и дългосрочност в трудовите взаимоотношения.
Изисквания за заемане на длъжността:
Техническо образование в областта на електротехниката,
електрониката, автоматизация, автоматика;
Минимум 2 години професионален опит на сходна позиция;
Познаване правилника за безопасност на труда при експлоатация на
ел. уредби и нормите за пожарна безопасност при експлоатация на
обекти;
Умения за работа с MS Office пакет;
Способност за сътрудничество в екип и отговорност към възложените
задачи.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на
интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018г.