Обща характеристика на длъжността:
Участие в одитни ангажименти за предоставяне на увереност на
ръководството относно ефективност и ефикасност на операциите,
надеждност и достоверност на финансовата и оперативната информация,
опазване на активите и спазване на нормативната уредба, политиките
и процедурите при постигане на поставените цели. Активно участие
при подготовката на вътрешната нормативна база на дейността по
вътрешен одит, изготвянето на предложения за актуализация на
одитната методология и програмата за осигуряване на качеството и
усъвършенстване на дейността. Включване в изготвянето на годишния
план за дейността на дирекция „Вътрешен одит“ и годишното
проследяване за изпълнението на препоръките.
Минимални изисквания:
• Висше образование – образователна степен „магистър“;
• Предпочитана специалност в областта на банковото дело, финансите,
одита и контрола;
• Владеене на английски език – писмено и говоримо (ниво В2 според
европейската езикова рамка);
• Минимум две години трудов стаж в сферата на вътрешния одит;
• Добри комуникационни умения.
Други изисквания:
• Притежаване на сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор“,
издаден от министъра на финансите на РБ и/или международно признат
сертификат в областта на одита и счетоводството.
Подборът на кандидатите ще се извърши по документи и
събеседване.
Необходими документи: мотивационно писмо, актуална автобиография,
диплома за завършено образование, сертификат „Вътрешен одитор в
публичния сектор“, издаден от министъра на финансите на РБ и/или
международно признат сертификат в областта на одита и
счетоводството, сертификат/диплома за владеене на английски език,
други удостоверителни документи.
За участие в подбора, кандидатът следва да представи съгласие за
обработване на лични данни, след като се запознае с информацията по
чл. 13 от Регламент (ЕС) 2016/679 за защита на личните данни.
Подробна информация е поместена в интернет страницата на банката
(www.bnb.bg), рубрика Кариери. Без приложено съгласие от кандидата,
документите няма да бъдат разгледани.
Документи се подават в срок до 17.02.2025 по един от следните
начини: 1. Чрез бутона "Кандидатстване", като изискващите
се документи следва да бъдат изпратени като прикачени файлове; 2.
По пощата – на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър І” № 1,
дирекция „Управление на човешките ресурси”; 3. Лично в сградата на
Българската народна банка.
Справки на тел.: 02 9145 1455 и 02 9145 1253.
Забележка: Не се приемат документи на кандидати, които са свързани
посредством брак или родство със служители на БНБ (съпрузи, роднини
по права линия, по съребрена линия до четвърта степен и по
сватовство до втора степен включително).
Българската народна банка е администратор на лични данни по силата
на Регламент (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 година относно защитата
на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и
относно свободното движение на такива данни и за отмяна на
Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и
Закона за защита на личните данни. Цялостната дейност по подбор на
кандидати за работа се организира от дирекция „Управление на
човешките ресурси“.