Информация за пресата

Д-р Александър Чернев, преподавател в Kellogg School of Management - Меката на маркетинга, със семинар за лайфстайл брандинг

понеделник, 19 ноември 2012
AUBG
Executive МВА на Американския университет в България представя:

Д-р Александър Чернев, преподавател в Kellogg School of Management - Меката на маркетинга,
със семинар за лайфстайл брандинг

21 ноември (сряда) от 19 ч., Център за образование и култура „Илиев” на АУБ в София
 
Световнопризнатият учен и маркетинг консултант д-р Чернев, който преподава във водещото световните класации Kellogg School of Management заедно с маркетинг гуруто Филип Котлър, ще изнесе лекция за лайфстайл брандинг в София. Д-р Александър Чернев ще обсъди:
  • Взаимоотношенията потребител:бранд;
  • Рисковете при лайфстайл позиционирането;
  • Промени/разместване в съревнованието при брандовете;
  • Брандовете и съвременното комуникационно обкръжение;
Специалисти твърдят, че една от важните и бързо развиващи се тенденции в съвременния маркетинг е лайфстайл брандинга. При позиционирането на марките вече не се набляга толкова върху специфичните им преимущества, а по-скоро има стремеж те да бъдат обвързани с начина на живот на потребителите. По този начин дадена марка предоставя на потребителя възможност да се асоциира с определен начин на живот и така връзката с потребителя преминава на друго, по-лично ниво. Лайфстайл брандингът кара хората да гледат на марката като на приятел.

Участниците ще могат да почерпят знания за горепосочените концепции от д-р Чернев, а след презентацията му ще могат да зададат и своите въпроси. Семинарът ще се проведе на 21 ноември от 19 часа в Центъра за образование и култура „Илиев” на АУБ в София, Студентски град.

За лектора:

Д-р Александър Чернев е преподавател по маркетинг в Kellogg School of Management, Northwestern University, САЩ. Той има докторска степен по бизнес администрация от университета "Дюк". В научните си изследвания д-р Чернев използва теории и концепции, свързани с потребителското поведение и взимането на решения, с цел създаване на успешен корпоративен брандинг и стратегии за управление на потребителите. Неговите изследвания са публикувани във водещи издания, сред които Business Week, The Wall Street Journal, The New York Times и др. Д-р Чернев съветва компании по целия свят в сферата на маркетинговите стратегии, бизнес иновациите, брандинга и управлението на клиенти.

За допълнителна информация, моля свържете се с Албена Кехайова на тел.: 073 888 215 или мобилен: 0888 80 17 48.
Назад
NCD2024 Banner
Zaplatomer Banner