Световният лидер в онлайн комуникациите и вирусните маркетингови стратегии - Дейвид Миърман Скот - ще разкрие новите правила в маркетинга, PR-а и продажбите на първия си семинар у нас. New Marketing Masterclass с американския специалист ще се проведе на 8 ноември 2012 в София и ще включва теми като:
- Маркетингът преди уеб;
- Правилата на уеб маркетинга;
- Видове клиенти и достигане директно до тях;
- Създаване на маркетинг съдържание за вашите клиенти;
- Бизнес блог;
- Онлайн видео;
- Социални мрежи - Twitter, Facebook и други;
- SEM - Маркетинг за търсещи машини;
- Маркетинг и ПР в реално време;
- Създаване на "World Wide Rave";
- Разработване на онлайн маркетинг стратегия.
През по-голямата част от кариерата си Дейвид М. Скот е работил в сферата на онлайн новините. Бил е маркетинг вицепрезидент в корпорация "Нюзедж" и е заемал ръководни постове в подразделението за електронна информация на "Найт - Райдър” (една от най-големите вестникарски компании).
Световният специалист в онлайн комуникациите е автор на 8 книги, включително 3 международни бестселъра:
- "Новите правила в маркетинга и в PR" - шест месеца в списъка на бестселърите на BusinessWeek и публикувана на 26 езика.
- "Маркетинг и PR в реално време” - достигна 2-ро място в класацията за бестселъри на Wall Street Journal и 3-то в списъка на USA Today.
- "Newsjacking" - книгата, която се предизвика огромен интерес по целия свят.