Астреа е създадена през 2007 година с една основна мисия – да бъдем
различни.
Превърнахме това виждане в основен двигател на нашите усилия да сме
винаги на
разположение, когато клиентите и партньорите ни имат нужда от нас,
за да ги
консултираме и напътстваме при вземането на важни решения.
Нашите партньори се увеличават всеки ден и тяхното удовлетворение е
най-добрата визитна картичка за нас.
За един от нашите клиенти търсим енергичен и екстровертен кандидат,
който да заеме позицията Администратор човешки ресурси.
Задължения и отговорности:
- Изготвяне на документи за сключване, изменение и прекратяване на
трудово и извън трудово правоотношение;
- Създавaне и поддържане на досиета на служителите в система за
човешки ресурси;
- Предоставяне на административен съпорт на служителите и
отговаряне на запитвания;
- Администриране на документи за болнични, отпуски;
- Организация на процесът по релокация за бъдещи служители;
- Управлeние на изпитателния процес на компанията, като
гарантирате, че
процесите са завършени навреме и системата е актуализирана
съответно.
Телефон: 0885 865 066