Офис асистент
София
длъжност на пълно работно време

Офис асистент

София длъжност на пълно работно време

За нас

За наш клиент, който е компания с дългогодишен опит в преводаческите услуги на над 45 езика, ние от Human Capital Store търсим Офис асистент.

Отговорности

Кандидадът, който клиентът ни желае да назначи, е отговорна и позитивно настроена личност с отлични комуникационни и административни умения, чиито отговорности ще включват:

- Подготовка на разплащателни документи и водене на отчетността на касата;

- Изготвяне на месечни отчети съгласно зададените инструкции;

- Комуникация с доставчици, ведомства и другите офиси на фирмата;

- Участие в организацията на фирмени мероприятия и изпълнение на поставените от ръководството задачи;

- Извършване на административни дейности, необходими за нормалното протичане на работния процес.

Изисквания и необходими умения

Изисванията към кандидата са:

- Владеене на английски език – писмено и говоримо;

- Отлична компютърна грамотност;

- Умения за управление на финанси;

- Способност за справяне с няколко задачи едновременно;

- Опитът на подобна длъжност е с предимство.

Ние Ви предлагаме

Клиентът ни предлага:

- Петдневна работна седмица;

- 8-часов работен ден от 09:00 ч. до 18:00 ч. или от 10:00 ч. до 19:00 ч., с 1 час обедна почивка;

- Възнаграждение 1000 - 1200 лв. нето + бонуси;

- Ваучери за храна до 200 лв.;

- Работно място в центъра на София;

- Разнообразна и интересна работа в спокойна и приятна работна среда.



Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.

Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Информация за контакт

Телефон: 02 / 4172723

JobTiger Banner