Консултант връзка с клиенти с Френски и Английски език
София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Консултант връзка с клиенти с Френски и Английски език

София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие в четири държави с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен, Крайова, Белград и Франкфурт.



Като лидер на пазара, ние постоянно проучваме най-новите тенденции в света на човешките ресурси, водени от мисия ни - да изграждаме дълготрайни партньорства с нашите клиенти, кандидати и служители.



През последните няколко години развихме експертиза, изградихме специализирани екипи и оптимизирахме услугите си, за да отговорим на специфичните нужди на следните динамично развиващи се сектори: Производство и Инженеринг; Aутсорсинг на Бизнес Процеси; Продажби, Маркетинг и Администрация; Информационни и Комуникационни Технологии; Логистика и Транспорт; Финанси и Банкиране.



За един от нашите партньори, търсим Консултант връзка с клиенти с Френски и Английски език, за да се присъедини към екипа им.

Отговорности

• Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство, финанси и др.

• Водите кореспонденция с чуждестранни клиенти по телефон, имейл и/или чат;

• Помагате за намиране на решение на клиентски проблеми;

• Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;

• Въвеждате необходимата информация във фирмените бази данни.

Изисквания и необходими умения

• Отлично ниво на Френски ;

• Английски език на работно ниво;

• Компютърна грамотност;

• Много добри комуникативни умения;

• Добри организационни умения и способност за работа в екип.

Ние Ви предлагаме

• Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;

• Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;

• Богат социален пакет - карта за спорт, безплатни напитки и храна в офиса, релакс зона, тиймбилдинги, частична възможност за работа от вкъщи и други;

• Различни обучения и сертификати за служителите;

• Приветлива и модерна офис атмосфера с комуникативна локация;

• Динамична и предизвикателна работна среда.





Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.

Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Информация за контакт

Телефон: +359882 10 85 40

JobTiger Banner