Линднер България ЕООД
Офис асистент
София
длъжност на пълно работно време

Офис асистент

София длъжност на пълно работно време

За нас

Lindner Group е глобално активна строителна компания с повече от 30 дъщерни фирми и над 7500 служители, водеща в разработване, производство и монтаж на продукти за сухо строителство, интериорен дизайн, както и в комплексното изпълнение на сгради и съоръжения.
Линднер България ЕООД предлага пълна инженерингова услуга в строителния процес от проектиране до цялостно изграждане на строителни обекти или изпълнение на отделни фази от строителството.
Устойчивото развитие на бизнеса ни върви ръка за ръка с развитието на екипа ни.

Отговорности

• Отговаря за приемане, регистриране, насочване, класиране и систематизиране на фирмена кореспонденция;
• Установява контакти с клиенти, организира срещи и открива възможности за предлагане на продукти на фирмата;
• Отговаря за координация на срещи и фирмени събития;
• Планира и организира служебни пътувания на екипа.

Изисквания и необходими умения

• Много добро владеене на Английски/Немски език - писмено и говоримо;
• Работен опит - 1 г. в продажби и административни дейности;
• Отлични компютърни познания и способност за аналитично мислене;
• Анализиране на информация;
• Много добри организационни умения;
• Способност за работа в екип;
• Комуникативни умения.

Ние Ви предлагаме

• Работна позиция в компания лидер на българския строителен пазар;
• Работа във високо професионална, етична и приятелска работна атмосфера;
• Среда, в която продуктовата експертиза, качество, професионални и персонални контакти, обвързаност и ангажираност са възнаградени;
• Професионално развитие;
• Многостранно кариерно развитие;
• Дългосрочна заетост, постоянен трудов договор;
• Работно време: от 08:00 ч. до 17:00 часа;
• Възможност за безплатно ползване на ваканционни къщи на Lindner Group в Европа.

Информация за контакт

Телефон: +359 88 527 2325

JobTiger Banner
JobTiger Banner