Офис асистент
София
длъжност на пълно работно време
От 1000 до 1500 лв.

Офис асистент

София длъжност на пълно работно време От 1000 до 1500 лв.

За нас

За наш клиент, който е компания с дългогодишен опит в преводаческите услуги на над 45 езика, ние от Human Capital Store търсим Офис асистент.

Отговорности

Кандидадът, който клиентът ни желае да назначи, е отговорна и позитивно настроена личност с отлични комуникационни и административни умения, чиито отговорности ще включват:

- Подготовка на разплащателни документи и водене на отчетността на касата;

- Изготвяне на месечни отчети съгласно зададените инструкции;

- Комуникация с доставчици, ведомства и другите офиси на фирмата;

- Участие в организацията на фирмени мероприятия и изпълнение на поставените от ръководството задачи;

- Извършване на административни дейности, необходими за нормалното протичане на работния процес.

Изисквания и необходими умения

Изисванията към кандидата са:

- Владеене на английски език – писмено и говоримо;

- Отлична компютърна грамотност;

- Умения за управление на финанси;

- Способност за справяне с няколко задачи едновременно;

- Опитът на подобна длъжност е с предимство.

Ние Ви предлагаме

Клиентът ни предлага:

- Петдневна работна седмица;

- 8-часов работен ден от 09:00 ч. до 18:00 ч. или от 10:00 ч. до 19:00 ч., с 1 час обедна почивка;

- Възнаграждение 1000 - 1200 лв. нето + бонуси;

- Ваучери за храна до 200 лв.;

- Работно място в центъра на София;

- Разнообразна и интересна работа в спокойна и приятна работна среда.



Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.

Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.

Услугите към кандидатите са безплатни.

Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Информация за контакт

Телефон: 02 / 4172723

JobTiger Banner
JobTiger Banner