Cпециалист обслужване на клиенти
София
full-time

Cпециалист обслужване на клиенти

София full-time

About us

Ние сме авнгардна ИТ компания, фокусирана върху иновативни технологии за стрийминг услуги. Нашата OTT платформа SWEET.TV предоставя HD и 4K висококачествено съдържание на милиони потребители по цял свят.

Responsibilities

 Отстранява проблеми на потребители, свързани с продукти или услуги.
 Отговаря своевременно и професионално на запитвания на клиентите.
 Работи със съществуващи абонати, като ги консултира по технически и финансови въпроси на приложението.
 Решава проблемите чрез каналите за комуникация – телефон, чат и имейл.
 Сътрудничи с екипа за техническа поддръжка, при необходимост придвижва случая към по-висока инстанция.
 Води подробни записки за взаимодействията с клиентите.
 Осъществява мониторинг на услугата, за да идентифицира пропуските в продукта и да продължи по-нататъшното ефективно разрешаване на проблеми заедно с поддържащите отдели.

Requirements and necessary skills

 Отлични междуличностни, вербални и писмени комуникационни умения
 Опит в гледането на телевизия на смарт устройства (телевизори, декодери, смартфони);
 Компютърната грамотност е от съществено значение
 Съответен професионален опит в сферата на обслужването на клиенти
 Добри умения за решаване на проблеми и внимание към детайла
 Положително отношение и самоувереност
 Способност за проследяване и разрешаване на множество едновременни запитвания за определен период от време с чувство за спешност и ефективност
 Отлична комуникация на български език и разговорно ниво на английски език.

Contact Information

Phone: 0888943123

JobTiger Banner
Zaplatomer Banner