О Б Я В А
Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на
длъжността „Системен архитект“ (две щатни бройки) в администрацията
на Централната избирателна комисия (ЦИК)
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше;
2. Образователно-квалификационна степен – Mагистър;
3. Професионална област – Технически и инженерни науки,
информационни технологии, приложна математика и други приложими за
длъжността;
4. Минимален професионален опит – 5 години;
5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ
характер, да не е поставен под запрещение и да не е лишен по
съответния ред от правото да заема посочената длъжност;
6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на
интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители
от администрацията на ЦИК;
7. Компютърна грамотност.
ІІ. Допълнителни умения и квалификации:
Компетентност, свързана с познания в областта на информационната
сигурност и прилагане на нормативните актове, процедурите и
проблемите, организационна и комуникативна компетентност и умения
за работа в екип и професионална отговорност.
ІІІ. Кратко описание на длъжността:
Системният архитект/анализатор осигурява изграждането,
разработването и поддръжката на специализирани системи за
софтуерното обезпечение на работата на специализираните устройства
за електронно машинно гласуване /СУЕМГ/ при провеждане на различни
видове избори. Системният анализатор проучва, анализира и оценява
изискванията на ЦИК относно информационните технологии осигуряващи
работата на СУЕМГ, в това число процедурите и проблемите с
информационната сигурност. Системният анализатор разработва и
внедрява предложения, препоръки и планове за подобряване на
текущите или бъдещите информационни системи за работата на СУЕМГ и
др.
Системният архитект/анализатор се занимава с всички дейности,
свързани със софтуерното обезпечение на работата на СУЕМГ при
провеждане на различни видове избори, в това число:
• анализ и подобряване на съществуващо софтуерно обезпечение на
СУЕМГ;
• адаптиране на съществуващо софтуерно обезпечение на СУЕМГ за
провеждане на различни видове избори;
• анализ на информационната сигурност на софтуера на СУЕМГ за
провеждане на различни видове избори;
• разработка на алгоритми за информационна сигурност на софтуера на
СУЕМГ за провеждане на различни видове избори;
• разработка на концепции за създаването на софтуерно обезпечение
на СУЕМГ;
• разработка на софтуерно обезпечение на СУЕМГ;
• осигуряване на защита на данните в СУЕМГ срещу неоторизиран
достъп и/или промяна.
ІV. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
1. Подбор по документи.
Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на
длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващите
етапи на процедурата.
2. Решаване на тест и на казус (практически задачи).
С теста се оценяват познанията от професионалната област на
длъжността.
3. Интервю.
С интервюто се оценяват както познанията на нормативната уредба,
така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност,
умения за работа в екип, ориентация към резултати и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването
на теста.
V. Необходими документи за участие:
1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст,
адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за
кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени
в т. 5 и 6 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна
степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат
признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за
признаване на придобито висше образование и завършени периоди на
обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност,
издадено от Министерство на правосъдието.
5. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация.
6. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на
професионалния опит.
7. Автобиография.
VІ. Срокът за подаване на документите е 14 (четиринадесет) работни
дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата
на Централната избирателна комисия.
VІІ. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез
упълномощен представител всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от
13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София,
сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход
от страната на бул. „Дондуков".
Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и
ЗБУТ“, вътрешен телефон 37 42. При подаване на документите на
кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за
изпълнение на длъжността.
VIII. Срокът за решаване на теста и провеждане на интервюто е не
по-рано от 7 (седем) работни дни, от датата на обявяване на списъка
на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на
интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока
кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел.
поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.
IХ. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се
заема при условията на чл. 70, ал. 1 във връзка с чл. 67, ал. 1, т.
1 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6
(шест) месеца в полза на работодателя.
Х. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за
подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на
интернет страницата на ЦИК.
ХІ. Брой работни места, за които е обявен подбора – 2 (две) щатни
бройки.
ХІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 3500,00
лева.
Phone: 02-939-37-42