ResultsCX
more than 300 служителя Apply See employer
Кол център оператор с английски език (без опит, от вкъщи или офис)
Пловдив
full-time
Between 1500 and 2000 bgn

Кол център оператор с английски език (без опит, от вкъщи или офис)

Пловдив full-time Between 1500 and 2000 bgn

About us

ResultsCX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в ResultsCX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.

Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията: „Специалист обслужване на клиенти с Aнглийски език в гр. Пловдив (хибрид/офис)“.

Responsibilities

Обработване на клиентски запитвания на Английски език по телефон.
Постигане на висока клиентска удовлетвореност, чрез фокус върху нуждите на клиентите и предлагане на най-доброто възможно решение.
Разрешаване на различни казуси.

Requirements and necessary skills

Ако ти:
Имаш навършени 18 год.
Притежаваш отлични комуникативни умения.
Добро ниво на Английски език.
Позитивен и отзивчив подход в начина на общуване.
Умение за работа с клиенти в динамична среда и способност за работа в екип.
Желание да учиш и да се развиваш.
Предишен опит в сферата на обслужването на клиенти е желателен, но не и задължителен.

We offer

Възможност да подобриш езиковите си умения.
Много добро възнаграждение, което включва брутна месечна заплата в размер на 1600 лв. по време на изпитателния период и 1800 лв. след изтичането му.
Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение - до 600 лв. бруто/месец.
Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне.
Изцяло платено обучение и въвеждане в работата.
Удобна офис сграда и работно пространство.
Възможност за израстване в личен и професионален план.
Допълнително здравно осигуряване.
Ваучери за храна и още много.
Предлагаме хибриден модел на работа - минимум 2 дни от седмицата работа от офис и максимум 3 дни от седмицата дистанционно. Работно време в интервала: 10:00 ч - 23:00 ч.

Contact Information

Phone: 0879050585

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner