CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група,
включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в
Южна и Източна Европа.
Нашата основна мисия е да осигурим бързи и достъпни финансови
услуги с грижа към клиента.
Във връзка с разрастване дейността на компанията в България, търсим
да назначим служител на позиция „Консултант обслужване на клиенти“
в град София.
Твоите отговорности:
Приемаш входящи обаждания с цел обслужване на съществуващи и
потенциални клиенти;
Извършваш изходящи обаждания: продажбени кампании, маркетингови
проучвания и др.;
Работиш със специализиран софтуер.
Търсим теб, ако имаш:
Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
Отговорно отношение и организираност в работата;
Добри компютърни познания (MS Office).
Какво ти обещаваме:
Възможност за хибриден модел на работа (от офис и от вкъщи);
Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ и
преференциални цени за членове от семейството;
5 дни допълнителен отпуск след втората година;
Ваучер при щастливо събитие.
Ако виждате успеха и професионалното си развитие в нашата компания,
станете част от нашия екип, като изпратите актуална автобиография
(CV).