В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на
човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата
за тях работа.
За наш партньор, утвърден като една от водещите компании в своя
сектор, търсим да назначим:
Специалист анализ и ценообразуване
Основни отговорности:
Отговаря за анализа и контрола на разходите в компанията;
Изчислява себестойност на суровини и материали;
Изготвя финансови прогнози, справки и анализи;
Работи с ERP система и счетоводен софтуер;
Разработва и прилага мерки и стратегии за контрол на разходите.
Компанията предлага:
Атрактивно възнаграждение с пълни осигуровки;
13-та заплата;
Работа на редовна смяна от понеделник до петък;
Отлични условия на труд в екип от професионалисти;
Работа в спокойна и прветлива атмосфера;
Постоянна заетост с възможност за развитие в утвърдена
компания.
Изисквания:
Завършено висше икономическо образование в областта на
счетоводството и финансите;
Предишен опит на подобна позиция – минимум 1 година;
Владеене на аглийски език – писмено и говоримо;
Владеене на инструменти за финансово моделиране /ERP и счетоводни
системи/;
Организираност, отговорност, самостоятелност.
При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография. Само
предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и
ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната
Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.