HRS Bulgaria
50 - 300 служителя Apply See employer
Фронт Офис Асистент
София
full-time

Фронт Офис Асистент

София full-time

Job Description

В HRS вярваме, че подходящата работa може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.

Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор е компания с дългогодишна история, динамично развиваща се в сферата на дистрибуцията с професионални и битови почистващи системи и съоръжения.


Във връзка с разрастването на компанията търсим:


Фронт Офис Асистент


Основни задължения:

>Активна комуникация с ключови клиенти и партньори;
>Проследяване на наличности и поръчки, издаване на фактури;
>Подпомагане на търговския екип с изготвяне на оферти;
>Планиране и организация на тренинги и изложения;
>Управление и съхранение на документация.

Компанията ти предлага:

>Възможност за дългосрочно развитие в установена компания;
>Финансова удовлетвореност и трудов договор с пълни осигуровки;
>Стандартно работно време – Понеделник/Петък;
>Офис в непосредствена близост до метростанция;
>Ваучери за храна;
>Карта Спорт;
>Въвеждащо обучение;
>Работа в сплотен екип.

Необходимо е да притежаваш:

>Завършено висше образование;
>2 години доказан административен опит;
>Комуникационни и презентационни умения;
>Ориентиран към клиента индивидуален подход;
>Способност за приоритизиране и организиране на работните ангажименти.

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Recruitment Services Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2525 от 26.04.2018 г.