Започни при нас и стани част невероятния ни екип, който всеки ден
посреща клиента с усмивка!
Твоите задачи:
Поеми отговорност за поверения ти сектор – координирай и
контролирай приемането, предаването, складирането и подредбата на
стоките, планирай работния график на колегите в сектора и поеми
отговорност за постигнатите резултати и добрата атмосфера в
екипа
Подпомагай ръководния екип на филиала, като прилагаш опита и
знанията си по диспозиция на стоки и любезно обслужване на
клиенти
Поеми ръководството на филиала в отсъствие на Управителя – това
включва грижа за екипа, стокооборота и резултатите
Съдействай за въвеждането и прилагането на нови проекти и процеси в
магазина
Нашето предложение:
Атрактивно месечно трудово възнаграждение и постоянен трудов
договор
22 дни платен годишен отпуск, почивен ден на Коледа (25.12.) и Нова
година (1.01)
Ежемесечни ваучери за храна на стойност от 200 лв.
Осигурен транспорт за смени, започващи преди 6:00 часа и
приключващи след 22:00 часа
5 дневна работна седмица на гъвкаво работно време по предварително
изготвен график
Еднократен бонус при раждане на дете в семейството на стойност 600
лв.
Бонус за препоръчан приятел
Допълнително здравно застраховане, спортна карта със самоучастие и
подаръчни пакети за Коледа, раждане на дете и ученик в
семейството
Допълнителни курсове и обучения
Участие в различни фирмени инициативи и събития
Твоят профил:
Завършил си релевантно висше образование
Имаш добри организационни умения и опит в ръководенето на
персонал
Имаш готовност за работа на смени и през уикендите, съобразено с
работното време на магазина
Имаш добра компютърна грамотност
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на
осъществяване на подбор.
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще бъдеш
поканен на интервю.