Чирак Консултинг
under 5 служителя Apply See employer
Администратор поръчки (временна заетост)
гр. София
full-time
Between 2000 and 3000 bgn

Администратор поръчки (временна заетост)

гр. София full-time Between 2000 and 3000 bgn

About us

Нашият партньор е компания, занимаваща се с внос и дистрибуция на пакетирани хранителни стоки от най-големите европейски производители. Компанията се стреми да предлага висококачествени продукти, които отговарят на нуждите и предпочитанията на своите клиенти, като същевременно осигурява ефективност и надеждност в доставките. Поради разширяване на екипа, търсим да назначим
Администратор поръчки (временна заетост).

Responsibilities

Приемане и обработка на поръчки през сайта и по телефон;
Подготовка на документи – фактури, товарителници и др.;
Изготвяне и актуализиране на графици за производство;
Комуникация с клиенти и съдействие при избор на продукти.

Requirements and necessary skills

Предишен административен опит и работа с документи – поне 1г.;
Отлична организираност, внимание към детайла и умение за приоритизиране на задачите;
Способност за работа под напрежение и в периоди на по-интензивно натоварване;
С предимство ще се разглеждат кандидати, които могат да започнат работа веднага.

We offer

Работно време: от понеделник до петък (08:30-17:30 ч.);
Възможност за извънреден труд през декември (заплащане се допълнително);
Временен трудов договор до 23.12.2025 г.;
Възнаграждение: 2200 лв. нето;

Contact Information

Phone: 0876865912