Чирак Консултинг
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Администратор поръчки (временна заетост)
гр. София
длъжност на пълно работно време
От 2000 до 3000 лв.

Администратор поръчки (временна заетост)

гр. София длъжност на пълно работно време От 2000 до 3000 лв.

За нас

Нашият партньор е компания, занимаваща се с внос и дистрибуция на пакетирани хранителни стоки от най-големите европейски производители. Компанията се стреми да предлага висококачествени продукти, които отговарят на нуждите и предпочитанията на своите клиенти, като същевременно осигурява ефективност и надеждност в доставките. Поради разширяване на екипа, търсим да назначим
Администратор поръчки (временна заетост).

Отговорности

Приемане и обработка на поръчки през сайта и по телефон;
Подготовка на документи – фактури, товарителници и др.;
Изготвяне и актуализиране на графици за производство;
Комуникация с клиенти и съдействие при избор на продукти.

Изисквания и необходими умения

Предишен административен опит и работа с документи – поне 1г.;
Отлична организираност, внимание към детайла и умение за приоритизиране на задачите;
Способност за работа под напрежение и в периоди на по-интензивно натоварване;
С предимство ще се разглеждат кандидати, които могат да започнат работа веднага.

Ние Ви предлагаме

Работно време: от понеделник до петък (08:30-17:30 ч.);
Възможност за извънреден труд през декември (заплащане се допълнително);
Временен трудов договор до 23.12.2025 г.;
Възнаграждение: 2200 лв. нето;

Информация за контакт

Телефон: 0876865912