ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
|
 |
Продължава регистрацията за работодатели за Виртуални дни на кариерата 2020 |
На 16 юни 2020 г. ще се проведе седмото издание на Виртуални дни на кариерата – първото в България онлайн кариерно събитие, организирано от JobTiger. До момента събитието привлече 17 компании от разнообразни бизнес сектори.
В рамките на пет часа компаниите ще имат възможност да проведат кратки интервюта с мотивирани и отлично образовани млади хора. Така ще добият първоначална представа за кандидатите и ще могат да изберат най-подходящите за последваща комуникация. По този начин, в един период от годината, който неправилно се определя само като отпускарски, мнозина ще открият мечтаната позиция, а ред фирми ще се сдобият бързо и лесно с нови попълнения за екипите си.
А вече е отворена и регистрацията за търсещите работа за Виртуални дни на кариерата! Регистрация можете да направите от ТУК.
За записвания и допълнителна информация може да се свържете с екипа на JobTiger:
w: virtual.careerdays.bg/bg/employers
e: sales@jobtiger.bg
t: +3592491 80 20
Виртуални дни на кариерата се организира от компанията за комплексни HR услуги JobTiger.
|
|
|
|
Финал на инициативата „Колегата, който ме вдъхновява“
Изминаха 10 седмици и вече са определени 26-те финалисти от общо 102 номинирани в „Колегата, който ме вдъхновява“. Те получиха най-голям брой гласове в седмицата, в която са номинирани, като общият брой подадени гласове за цялата кампания е 4430. Сред тях има и мениджъри, и редови участници в екипите на най-различни фирми. Впечатляващо е, че в списъка на финалистите има и доста хора, които видимо нямат дълъг трудов стаж, но явно не годините, не длъжността, не големината на компанията е определяща, а човечността и щедростта към другите. И ако приемем, че всяка искра, запалена у някого да следва стремежите си и да се развива, е важна, то може би трябва да признаем, че не 26, а 102 е всъщност прецизната бройка на хората, които разбрахме, че са нейни носители.
Вижте видео от финала на инициативата в YouTube канала ни - https://www.youtube.com/user/JobTigerChannel и на сайта http://kolega.jobtiger.bg/
|
|
|
|
|
Най-доброто време за оптимизиране на онлайн присъствието ви е сега - Employer Branding от JobTiger
В тези предизвикателни дни, екипът на JobTiger не спира да търси перспективи, фокусирайки се над възможностите и отправя поглед отвъд настоящата ситуация.
В последните месеци HR общността все повече заговори за важността на изграждането и поддържането на работодателската марка по време на криза. Как да запазим своя корпоративен образ в новата непредвидима реалност? Как да развием работодателския си имидж така, че кризата да се превърне във възможност сега и за в бъдеще да привличаме лоялни партньори, клиенти и качествени служители?
Стабилното корпоративно лице е основен фактор за всички наши потенциални партньори, клиенти и служители, а всички ние сега сме в онлайн пространството.
В тази перспектива с гордост ви представяме единствената по рода си услуга Employer Branding профил.
Employer Branding – профилът на JobTiger.bg е специално разработен за компаниите, уважавани на българския пазар на труда заради грижите им за развитие и просперитет на служителите си, за въвеждане на добри HR, социални и екологични практики.
Вашият Employer Branding – профил има за цел именно да скъси дистанцията, да ви отличи от останалите работодатели, и да ви представи под прожекторите. Той ще отговори на максимален брой въпроси, които си задават търсещите работа, преди да кандидатстват в компанията.
Услугата е активна за цяла календарна година и включва преференциално публикуване на неограничен брой брандирани обяви (с приоритетно показване) напълно безплатно. Брандираните обяви достигат до точните кандидати, и получават допълнително разпространение в различните канали на JobTiger.
Employer Branding услугата е на стойност 2 000 лв без ДДС.
Вижте работодатели, които вече използват услугата като Vivacom, Lidl и Музейко.
|
|
|
 |
|
|
ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG |
Кога данните в Човешки ресурси говорят?
Всеки ден милиони служители плащат цената за грешни лидерски решения, защото организации боравят с данни, които подкрепят хипотезите им, вместо да взимат решения, базирани на данни. От известно време данните играят важна роля и в Човешки ресурси. Не всички организации обаче имат достатъчно опит в боравенето с такива данни. Има цели области от професията, в които няма никакви стандарти за това как и какво да измерваме. Има ли вашата организация стратегия за данните в Човешки ресурси?
Човешки ресурси би трябвало да бъде един от отделите във вашата фирма, който да работи най-много с данни. Служителите генерират огромно количество данни всеки ден и всички те имат отношение към бизнеса. В днешният свят, в който голяма част от процесите използват компютри, вашите служители оставят дигитален отпечатък навсякъде.
|
|
|
|
|
|