ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Конкурсът за стипендия за TÜV Рrogram for Tourism in Bulgaria продължава
Крайният срок за изпращане на кандидатури в конкурса за една пълна стипендия за TÜV AUSTRIA Мениджмънт в Туризма за България е 12.09.2013г.

За кого е предназначена стипендията?
Курсът е предназначен за млади и амбициозни хора работещи и развиващи се в сферата на туризма. Сертификатът, който предоставя TÜV Academie ще спомогне за повишаване на вашият ценз и знания в този сектор.
Целият курс на обучение се състои от три модула и общо девет дни, като в него е включен и тест за компетенции. Трите модула включват:
  • Качество на туристическото обслужване (13 – 15 септември 2013) –
    Ще се разглеждат три основни направления:
    1. Как да постигнем и измерваме качеството на туристическата услуга
    2. Управление на връзките с клиента
    3. Туристическо обслужване в интеркултурна среда
  • Управление на търсенето и предлагането (20 – 22 септември 2013):
    1. Фирмена идентичност и бранд в Туризма
    2. Промоция и реклама
    3. Стратегии за управление на търсене и предлагане
  • Иновации в туризма (04 – 06 октомври 2013):
    1. Ийлд (Yield) Мениджмънт
    2. Интернет маркетинг
    3. Системи за сертициране на качеството
  • TÜV AUSTRIA Academy Certification module (20 октомври 2013)
Всички участници получават присъствен сертификат от TÜV Austria Academy. Този курс ви дава възможност да получите Business Manager Cert ISO17024 , при препокриване на два допълнителни модула от TÜV AUSTRIA Мениджмънт програма.

Кандидатстване:
Документите за кандидатстване са автобиография и кратко есе на тема: „Мястото на българският туризъм в Европа“ (дължина на есето – не повече от 2 страници word формат на шрифт 12).

Изпращайте вашите кандидатури до 12.09.2013 г. на имейл tourism@jobtiger.bg
Повече за курса TUV AUSTRIA Мениджмънт в Туризма може да научите тук.
Програмата на обучението може да видите тук.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Програма за подпомагане на служителите – ППС

ПИК център с подкрепата на JobTiger Ви предлагат нов поглед към това какво е да си социално отговорен работодател и как можеш да подобриш работния климат и бизнес резултатите си чрез една нова за България услуга, наречена Програма за подпомагане на служителите – ППС, защото всяка компания се нуждае от здрави, концентрирани и ефективни служители, за да постига бизнес целите си и да се развива.

За Програмата
Тя е иновативен пакет от услуги, предназначени за служителите и техните семейства и осигурени от работодателя, с цел подобряване на цялостното представяне на служителите, мотивирането им и усещането за общност във фирмата. Програмата за подпомагане на служителите предоставя:
  • психологична подкрепа и консултации на служителите и на техните семейства от опитни професионалисти с богата практика;
  • консултации в удобно за служителя време по телефон, по скайп или лице в лице;
  • пълна конфиденциалност при ползване на услугите;
  • използване на метода на фокусирана към решения кратка терапия;
  • възможност за допълнителни консултантски услуги по отношение на правни и финансови въпроси от опитни експерти в съответната област;
  • прилагане на анти-стрес програми;
  • провеждане на кризисни интервенции на място при извънредни ситуации;
  • коучинг и специализирани услуги за мениджъри и ръководни кадри;
  • достъп до Програмата по телефон 24/7.
Ползи за компанията
  • Програмата редуцира загубите за компанията от отсъствия, нетрудоспособност, неефективност, конфликти, медицински и лекарствени разходи, изплащане на конпенсации на служителите, пропиляно работно време и други;
  • ППС подпомага по-гладкото и лесно преминаване през трудностите, които животът поднася на служителите на компанията и техните семейства;
  • Чрез ППС компанията става предпочитано работно място поради социалната си политика и усещането за грижа от страна на работодателя;
  • Създава се чувство на удовлетвореност и лоялност у служителите, което води до повече отдаденост и професионализъм на работното място.
Начини на предлагане на услугата
ПИК Център и JobTiger предлагат три основни пакета от услуги – основен, разширен и пълен пакет. По ваш избор можем да предложим и адаптирани пакети, отговарящи в максимална степен на нуждите на компанията.

НИЕ СМЕ ТУК, ЗА ДА ВИ ПОМОГНЕМ!

Повече информация за програмата можете да получите от екипа на JobTiger:
www.JobTiger.bg/EAP
тел: 02 49 180 24, 02 49 180 22
имейл: office@jobtiger.bg
 
Интересно от JobTiger.tv
Предстои Job Fair 2013

За втора поредна година ще се проведе Job Fair в Пловдив, организиран от Неформална група “Искам да работя и живея в България”, МИКЦ Пловдив Област и JobTiger.

“Мислете критично…” – разговор с Гергана Раковска
UniWeb – амбициозните победители в Моята банка на бъдещето 2.0.
СОХО – разговор с Люба Христова за споделеното работно пространство и холистичния подход
Моята банка на бъдещето 2.0. приключи успешно
Кариерното консултиране – разговор с Гергана Раковска
HR политики и правила в 140 символа – нова инициатива в Twitter
Любопитно от JobTiger Блог
Събирането на препоръки – защо да не го отлагаме

Повечето хора обичат да отлагат. При това, всичко, което може да се отложи. Събирането на препоръки е именно едно такова нещо.  Но, това наистина не е добра идея, защото може да се окаже, че са закъснели твърде много.

Enron – или как отношението към служителите може да ни изиграе лоша шега
Договарянето на заплата – някои препоръки
Каква е връзката между IQ и постиженията в работата?
Как да получите работа, за която не сте квалифицирани?
Как да установим пазарната си цена?
Петъчен HR и офисен хумор (CXXXI)
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Очаквайте: „Дни на кариерата“ 2013 Сектори: IT | Телекомуникации | BPO

През м. Октомври ще се проведат първите есенни, специализирани „Дни на кариерата“ посветени на секторите IT, Телекомуникации и BPO.

Дата: 23 октомври 2013.
Място: „Интерпред - СТЦ София”, зала „София”.

Организатор на форума, за четвърта поредна година е JobTiger, с подкрепата на Интерпред - СТЦ София.

Форумът дава възможност на студентите да се срещнат с водещи работодатели, които предлагат стаж и работа в сферата на Информационните технологии, Телекомуникациите и кол центровете.

Събитието ще се проведе в „Интерпред - СТЦ София”, зала „София” и ще даде възможност за срещи и интервюта с бъдещи работодатели. Семинарната програма отново ще включва презентации, демонстрации и казуси от практиката.

Повече информация за събитието очаквайте в следващия бюлетин на JobTiger или се свържете с нашия екип:
T: +359 2 49180 00
M: +359 88 450 56 09
E: office@jobtiger.bg
БГ сайт 2013: Регистрацията за секция Кампании започва с ниски цени

„БГ Сайт“ са най-престижните награди за български сайтове. Инициатор на идеята и организатор на конкурса БГ Сайт и съпътстващия го Уеб семинар за периода 1999 – 2003 г. е ABC Design & Communication. След 2006 г. организатор на конкурса “БГ Сайт” е Фондация БГ Сайт, с партньорството на JobTiger.

През изминалата седмица, бе даден и стартът на ранните регистрации в секция Кампании. До 31 август всички кандидати могат да заявят своето участие на http://bgsite.org/concurs/reg/ срещу 50 лв. за всяка категория, в която се регистрират. От 1 до 30 септември цената ще бъде 100 лв. за всяко участие.

Четиринадесетото издание на БГ Сайт ще премине под мотото „RePlay”. Журито се състои от над 65-ма души, специалисти от областите: дизайн, маркетинг, ръководене на проекти, SEO (оптимизация на търсачки), ПР и журналистика, програмиране, мобилни приложения и блогъри.

Регистрациите на всички, които смятат, че имат какво да покажат, могат да се направят до 30 септември на адрес: http://bgsite.org/concurs/reg/.
Innovation Chalenge 2013: Сега е моментът да подготвите своята кандидатура

Защо да участвате?
Участието в Innovation Challenge Ви дава възможност:
  • да спечелите стипендия за престижната Executive MBA програма на University of Sheffield.
  • да се срещнете с амбициозни и успели професионалисти;
  • да обмените идеи и да откриете нови предизвикателства.
Какъв е профилът на успешния кандидат?
  • работи в България;
  • заема мениджърска позиция или има собствен бизнес;
  • има минимум 3 години трудов опит;
  • притежава бакалавърска степен от акредитиран университет или има широк опит от поне 10 години;
  • владее отлично английски език писмено и говоримо.
Кандидатстване – от участниците в конкурса ще се изисква да подготвят кратко описание на иновацията, която са въвели или планират да въведат в своята организация. Важно е иновацията да има реално (или очаквано) въздействие върху производителността на организацията.

Срокът за подаване на кандидатурите е 31 август 2013 г.
Подробна информация за участие в конкурса, организиран от Market Trend с подкрепата на JobTiger, може да намерите на: www.innovation-challenge.org