ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ |
|
Очаквайте скоро новият проект на JobTiger: „Книгата, която ме вдъхновява“! |
Вдъхновението е изворът, от който бликат нови идеи, някои променят света, някои променят нас самите. Откриете ли от къде да вземете от това безценно богатство, то вие няма да имате нито един тъжен ден в живота си!
„Човекът, който ме вдъхновява“ бе първият проект на JobTiger, в който потърсихме вдъхновението. Потърсихме го в хората - тези хора, които си струва да последваме, да искаме да приличаме на тях и да се учим от примера им. Сега ще се обърнем към нещо още по-непреходно – книгата.
Четенето е именно онази дейност, която в най-голяма степен стои в основите на съвременната цивилизация, каквато я познаваме. Книгите са ценност, книгите са преживяване, книгите са удоволствие. Нека разкажем за тях, нека потърсим онези от тях, които са ни въздействали най-силно и са ни вдъхновили истински по един или друг начин. |
|
|
|
Над 3000 ученици се включиха в кампания на Samsung за професионално ориентиране
Приключи първият етап от кампанията Trends of Tomorrow 2014 на Samsung и JobTiger, която се занимава с професионалното ориентиране на ученици.
Четвъртото издание на програмата на Samsung стартира през април с отворен клас във Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън” в София. За последните няколко месеца бяха проведени общо 36 подобни срещи с учениците от 10-ти и 11-ти клас в София, Видин, Пазарджик и Велико Търново.
За да бъде интересно и полезно в часа на Trends of Tomorrow, специалистите по човешки ресурси на JobTiger адаптираха специален личностен тест, чието решение подчертава силните качества на учениците, дава им насока кой тип професии биха били най-подходящи за тяхната личност и в каква среда те ще се чувстват най-добре. Подчертано внимание е отделено на специфичните дигитални умения, необходими за успешното изпълнение на определените професии. В рамката на програмата до края на 2014 г. всеки ученик има възможност лично да обсъди резултатите от теста си с кариерен консултант от JobTiger.
В пролетната кампания на Trends of Tomorrow бяха попълнени онлайн 3241 теста от хора на възраст между 14 и 25-годишна възраст от цялата страна.
Вторият етап от кампанията стартира през септември, като предстоят срещи в още 4 града на страната – Ловеч, Хасково, Сливен и Шумен.
Личностният тест, който подпомага младите хора в избора на професия, е достъпен на страницата на JobTiger https://jobtiger.tv/trendsoftomorrow, както и в страницата на кампанията Trends of Tomorrow във Фейсбук: https://www.facebook.com/SamsungTrendsBG?ref=br_tf. |
|
|
|
|
Нова рубрика в JobTger.tv: Изкуството да бъдем себе си в дрехите, които носим
В началото на юни започнахме нова рубрика в JobTiger.tv, свързана с мода, стил, скритото послание на дрехите и как можем да ги използваме в наша полза. Всеки четвъртък ще публикуваме нова статия или видео с полезна и практическа информация, която ще направи мисията „Да се обличаме подходящо“ много по-лесна и приятна.
Следете ни всеки четвъртък, защото предстои да ви дадем много съвети, да разкрием малки трикове от модния свят и да ви срещнем с блогъри и дизайнери от България, които не само обичат модата, но и работят в този сектор. Най-интересното тепърва предстои! |
|
|
|
|
Програма за подпомагане на служителите – ППС
ПИК център с подкрепата на JobTiger Ви предлагат нов поглед към това какво е да си социално отговорен работодател и как можеш да подобриш работния климат и бизнес резултатите си чрез една нова за България услуга, наречена Програма за подпомагане на служителите – ППС, защото всяка компания се нуждае от здрави, концентрирани и ефективни служители, за да постига бизнес целите си и да се развива.
За Програмата
Тя е иновативен пакет от услуги, предназначени за служителите и техните семейства и осигурени от работодателя, с цел подобряване на цялостното представяне на служителите, мотивирането им и усещането за общност във фирмата. Програмата за подпомагане на служителите предоставя:
- психологична подкрепа и консултации на служителите и на техните семейства от опитни професионалисти с богата практика;
- консултации в удобно за служителя време по телефон, по скайп или лице в лице;
- пълна конфиденциалност при ползване на услугите;
- използване на метода на фокусирана към решения кратка терапия;
- възможност за допълнителни консултантски услуги по отношение на правни и финансови въпроси от опитни експерти в съответната област;
- прилагане на анти-стрес програми;
- провеждане на кризисни интервенции на място при извънредни ситуации;
- коучинг и специализирани услуги за мениджъри и ръководни кадри;
- достъп до Програмата по телефон 24/7.
Ползи за компанията
- Програмата редуцира загубите за компанията от отсъствия, нетрудоспособност, неефективност, конфликти, медицински и лекарствени разходи, изплащане на конпенсации на служителите, пропиляно работно време и други;
- ППС подпомага по-гладкото и лесно преминаване през трудностите, които животът поднася на служителите на компанията и техните семейства;
- Чрез ППС компанията става предпочитано работно място поради социалната си политика и усещането за грижа от страна на работодателя;
- Създава се чувство на удовлетвореност и лоялност у служителите, което води до повече отдаденост и професионализъм на работното място.
Начини на предлагане на услугата
ПИК Център и JobTiger предлагат три основни пакета от услуги – основен, разширен и пълен пакет. По ваш избор можем да предложим и адаптирани пакети, отговарящи в максимална степен на нуждите на компанията.
НИЕ СМЕ ТУК, ЗА ДА ВИ ПОМОГНЕМ!
Повече информация за програмата можете да получите от екипа на JobTiger:
www.JobTiger.bg/EAP
тел: 02 49 180 24, 02 49 180 22
имейл: office@jobtiger.bg |
|
|
|
|
|
Любопитно от JobTiger Блог |
Как да изглеждаме по-продуктивни в офиса
Продуктивността на всеки сътрудник започва да става твърде важна. Шефовете искат работата да се извършва своевременно и акуратно.
Как да изглеждате много продуктивни и активни в очите на работодателя ви обаче? Ето някои възможности.
|
|
|
|
|
|