ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
„Дни на кариерата“ в секторите: IT, Телекомуникации и BPO - 14 октомври 2015 г.
На 14 октомври в Интерпред СТЦ – София ще се проведе кариерният форум „Дни на кариерата“ в секторите: IT, Телекомуникации и BPO. Събитието е насочено предимно към студенти и млади специалисти, които искат да намерят своето място и да градят кариера в споменатите сектори.

Във форума ще вземат участие 60 български и международни компании, които ще представят своите свободни стажантски и работни позиции. Около една трета от компаниите ще проведат и свои практически работилници, по време на които ще покажат на посетителите какво на практика се изисква от тях, за да се реализират успешно, демонстрирайки реални работни процеси и давайки възможност за дискусии.

„Дни на кариерата“ в секторите: IT, Телекомуникации и BPO се организира от JobTiger със спонсорската подкрепа на Software Group. Организационен партньор на събитието е Интерпред – СТЦ София.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
MUFFIN Conference 2015 | 12.09.2015 г.

MUFFIN е ежегодната технологична конференция на Мусала Софт, която за първи път е отворена за външни посетители.

На конференцията ще бъдат представени 15 актуални, полезни и интересни теми, свързани със софтуерна разработка и soft skills.

Keynote speaker на събитието ще бъде Мартин Хунд (Head of Technology Connected Home QIVICON)

Ще може да се запознаете със следните теми:

- Enterprise, Cloud, Mobile - bring it all into one
- Lessons learned in Business Analysis practice
- 10 съвета за справяне с напрежението (как да се представим най-добре, когато има най-голямо значение)
- Code Modularity and Dependency Injection in AngularJS
- Как да кажем "не" на клиента
- Authentication systems and Single Sign-On(SSO)
- Comment Driven Development
- Hibernate OGM - The power and simplicity of JPA for NoSQL datastores
- Musala Soft Management Systems and Standards
- Service Oriented Architecture with the IBM SOA stack
- 10 евристични принципа за оценка на потребителското изживяване
- Laravel - The PHP Framework For Web Artisans
- Writing SOLID code
- Ако знаеш къде отиваш, пътища много...
- Maven Project step-by-step

Конференцията ще се проведе на 12.09.2015г. в УАСГ (Университет по архитектура строителство и геодезия), бул. Христо Смирненски № 1, гр. София.

Събитието е напълно безплатно и може да се регистрирате тук: https://muffin.musala.com/

Може да следите всичко свързано с конференцията на следната Facebook страница: https://www.facebook.com/MUFFINconference
Стартира записването за Сезон 3 на Бизнес академията 9 Academy

С първите си два сезона 9 Academy доказа, че младите предприемчиви хора в България имат нужда от среда на общуване помежду си, съчетана с обучителна среда, която им позволява не просто да учат от опита на доказано успешни хора, а и да предизвикват себе си и да откриват свои нови силни страни.

В сезон 3 отново 50 участници ще се впуснат в 6-те вълнуващи, полезни и незабравими месеца на учене, преживяване и още нещо!

Ще има нови попълнения сред експертите и опитните специалисти от бизнес сектора, които ще споделят своите знания, умения и опит с участниците, чрез интерактивни методи на преподаване и преживявания, които остават за цял живот.

В сезон 3 участниците ще имат шанс да се срещнат и с първия международен обучител в рамките на 9 Academy. Другата новост ще бъде възможността участниците да получат индивидуално менторство за свои проекти.

9-те модула остават Предприемачество, Маркетинг, Финанси и счетоводство, HR, Правни въпроси, НПО, PR, Digital/ IT, Продажби.
Остава и програмата за личностно развитие, която беше оценена като много интересна и полезна от участниците в предишния сезон.

Сезон 3 на 9 Аcademy ще започне в началото на ноември 2015 г. и ще приключи в края на април 2016. Планирани са по 2 вечерни обучения всяка седмица, с начален час 19:00 ч. Участниците ще бъдат ангажирани и в 2 от съботите на всеки месец.

Кандидатстването става на два етапа:
  • попълване на онлайн регистрационна форма: http://9academy.com/registration/
  • лична среща с представител на екипа по подбор (само одобрените след първите етап ще получат телефонно обаждане с покана за среща).
Краен срок за записване чрез попълване на онлайн регистрационната форма – 30 септември.

Таксата за участие в 9 Аcademy, ако бъдете одобрени, е в размер на 190 лв.

Допълнителна информация:
9 Academy се организира от Фондация „ДЕВЕТ“, фондация с основна цел подпомагане на личностното и професионалното развитие на хората чрез практически знания, умения и опит, предоставени по интерактивен и достъпен начин.
9 Academy поставя в центъра на обучителния процес участниците. Всички модули, обучения, обучители и допълнителни активности са съобразени с нуждите на групата, както и с това до колко релевантни са те спрямо обучителните цели, които всеки един от тях си е поставил.
В 9 Academy участниците учат от обучителите, от екипа на Академията, от другите участници и от самите себе си. Те получават достъп до Бизнес библиотека и до редица бизнес събития, извън програмата на 9 Academy.
 
Интересно от JobTiger.tv
„Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации и BPO –
практически насоки за посетители

През първата половина на октомври ще се състои шестото поредно издание на кариерното изложение, организирано от JobTiger – „Дни на кариерата“ в секторите IT, Телекомуникации
и BPO. Форумът събира на едно място водещи компании от трите сектора и млади хора, желаещи да започнат стаж или работа в някоя от тези сфери.

  • Български дарителски форум търси най-големите корпоративни дарители за 2015 г.
  • Искате работа? Търсете я там, където се предлага
  • Съоснователят на Facebook съжалява, че е работил толкова много
  • Какво правите, ако колегата ви взима повече от вас
  • Победа или провал – разликата може да е само една крачка
  • Техники за справяне с притеснението преди интервю
  • Никога няма да имате добра кариера
  • Убеждаване, а не нерви. 5 техники да постигнем своето
  • Провалът е успех
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
“Обещавам ви, че ще спестите ужасно много пари, ако промените начина си на мислене!”

Джеф Рам идва в България на 29 септември, за да сподели неговите възгледи за маркетинга, които безспорно ще ви откроят от конкуренцията!

Той е създател на маркетингови идеи, които са се превърнали в легенда! Негови клиенти са Honda, TATA, Toyota, SAGE, Tiger Brands, Goldwell and Chrysler. Джеф е най-младият президент на President of the Professional Speaking Association UK и член на световната Global Speakers Federation.

Джеф,
Запознат ли си с българския пазар?

Не, но ако вашият пазар има нещо общо с 20-те страни, в които съм бил( дали говорим за Естония, Иран, Южна Африка или Австралия) мога да кажа, че има общ, универсален въпрос, задаван от представителите на бизнеса: “Какво можем да направим, за да привлечем повече клиенти / бизнес?” И ако това е сред въпросите на присъстващите на моето обучение в София, тогава мога да обещая, че те ще си тръгнат с много отговори в края на този ден.

Каква е твоята дефиниция за добро обслужване на клиенти?
Способността да предизвикате усмивка на лицето на всеки ваш клиент.
Правете нещата лесни, забавни, достъпни и по този начин ще се откроите от останалите!

Защо е толкова важно доброто обслужване на клиенти? Не може ли просто да разчитаме на нашия добър продукт?
Обслужването на клиентите е гръбнакът на вашия бизнес! Точно сега силата на маркетинга от уста на устата на местно, регионално, национално и световно ниво не може да се подценява. Маркетирането ще ви донесе бизнес, но доброто обслужване ще ви помогне да го запазите и увеличите. Вземете TripAdvisor като пример - въпреки че имате страхотен сайт, видео, Google класиране и т.н., клиентската оценка на нивото на обслужване ще определи дали други клиенти ще ви изберат.

Работил си с предприемачи за пускането на стартиращи предприятия без бюджет. Как се прави това?
Иска ми се да кажа, че беше лесно и без да звуча прекалено надменно, наистина ми се стори лесно да го направя. Когато работех със стартиращи компании, много малко от тях имаха средства, които да харчат за промотиране. Но излизах с идеи, които да се открояват или ще струва малко, за да бъдат реализирани. Например никога не съм плащал за реклама! И винаги обръщам внимание на тази стратегия на моите клиенти и публика - защо да плащате за реклама, когато можете да получите по-голямо покритие БЕЗПЛАТНО! Така че заложете на идеите, за да можете да получите голяма публичност в медиите. Моето убеждение и изследвания показват, че когато нямате бюджет сте най-креативни!

Кои са маркетинговите кампании, с които се гордееш най-много?
Ще разкажа за две от тях по-подробно, когато дойда в България. Първата е промоционален флаер, а втората е бизнес към бизнес кампания, която използва картичка за Свети Валентин и уеб страница, за която в момента се говори по цел свят.
И двете кампании, с които съм много горд, се отличават не само с тяхната креативност, но също така и с факта, че не струват почти нищо.

Какъв е оптималният бюджет за успешна маркетингова кампания?
Това е важен въпрос и един от най-често задаваните. Бих искал да отговоря на него с друг въпрос .... Защо трябва да се определя бюджет? Моят опит показва, че ако създадем бюджетна рамка, ние неизменно ще изхарчим тези пари! И кой може да каже, че да изхарчим целия бюджет е мъдър ход? Вместо да създават бюджети, компаниите трябва да решат какво искат и трябва да постигнат, и след това да определят дейностите за постигане на тези цели. Чак тогава идва бюджетът. Обещавам ви, че ще спестите ужасно много пари, ако промените начина си на мислене.

Какви са новите и вълнуващи начини за маркетиране и насърчаване на бизнеса?
Ще споделя с българската публика една история от BMW MINI - знам, че всички ще бъдат развълнувани да направят нещо подобно за собствения си бизнес.

Разкажи ни повече за твоята конференция в София на 29 септември. Какво да очакват хората?
Всеки трябва да бъде готов да отнесе със себе си много идеи и техники, които ще му помогнат да се открои от конкуренцията. Хората могат да очакват един ден, пълен с наблюдения върху маркетинга и обслужването на клиенти, които ще променят тяхното мислене завинаги. О, и ще се забавляват!!!

Запазете вашите билети за събитието тук.
Първа национална коучинг конференция с международно участие -
ЛИДЕРСТВО И КОУЧИНГ


Сдружение с нестопанска цел АЙ СИ ЕФ България - българското представителство на най-голямата професионална организация на коучинга в света ICF, има удоволствието да Ви покани на първата национална коучинг конференция с международно участие - ЛИДЕРСТВО И КОУЧИНГ, част от “ICF on Tour: Coaching Beyond Boundaries”.

Конференцията ще се проведе на 30-ти септември (сряда) и 1-ви октомври (четвъртък) в Гранд Хотел София.

За програмата, темите, участниците и регистрация за конференцията, посетете сайта на събитието: http://coachingconferencebulgaria.com/

Научете повече и в поканата за събитието.

Първият ден е посветен на лидерите и ръководителите на фирми и организации.

Вторият ден е насочен към професионалистите, които се занимават с коучинг и развитие на човешки ресурси.

Стенете част от българските и световноизвестни експерти, които прилагат най-съвременните подходи за развитие на лидери!
Семинар „Новите Лидери” за управители и мениджъри от Паоло Руджери

На 22 октомври 2015г. в зала Витоша на Интер Експо Център, София ще се проведе семинар „Новите Лидери”. 200 управителя, собственици и мениджъри на малки, средни и големи компании и екипи от страната ще заемат места в залата за среща с италианеца, който към момента живее в Маями, САЩ и развива бизнеса си на 5 континента.

Паоло Руджери е автор на бестселъра „Новите Лидери” преведен на български, английски, испански, португалски, италиански и японски. Специализиран е в работата с управители и собственици на малки, средни и големи компании, както и с мениджъри на екипи, чиито време е с особена важност и от действията им зависи ефективността на екипа и компанията.

Някои от темите, по които Паоло Руджери ще говори на 22 октомври са:
  • Профил на "Успешният лидер на бъдещето"
  • Развитие на личните качества - вродени и придобити
  • Лидер на практика, а не на теория
  • Грешките, които всеки лидер прави ежедневно
  • Управление на времето и ефективно делегиране
Пълна програма с темите и повече за събитието ще откриете на сайта на събитието www.Paolo.tothetop.bg

Абонатите на бюлетина ползват отстъпка от 10% с код: jt10prom или 12% за групи от 5+ души с код: jt12group до 11 септември!