ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ 
                                     | 
                                 
                                 								 								
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                  | 
                                             
                                            
                                                | Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг продължават във Варна и Габрово, а след това и online | 
                                             
                                            
                                                 
												След успешния им старт в София, Дни на кариерата ИТ, Комуникации и Аутсорсинг днес бяха в Пловдив. 
												 
												На 8 октомври – след месеци на невъзможност да се провеждат събития на живо – в НДК се събраха организатори, представители на бизнеса, кандидати за нова работа или стаж и почетни гости, партньори и приятели на Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг. Откриването на 11-ия ежегоден форум в момент на криза бе окачествено не само като удобна възможност търсещите работа да се срещнат с екипите на водещи компании у нас, но и като знак, че въпреки предизвикателствата, бизнесът търси начини да се развива. 
												 
												„Вярваме, че това, което организирахме, е нещо, което има своя смисъл - макар по-малко компании тази година, то все пак има 30 компании, които ясно показват, че са дошли да намерят необходимите им хора, да се срещнат с талантите и да наемат, наемат, наемат.“ – това заяви при откриването г-н Светлозар Петров, управител на компанията-организатор JobТiger. 
												 
												След събитията в София и Пловдив, Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг продължават на живо: във Варна на 14 октомври – Rosslyn Hotel Dimyat и в Габрово на 20 октомври – Технически университет, Библиотека. 
												 
												На 21 октомври от 11 до 17 ч. ще се проведе Виртуален ден – най-лесната, безопасна и удобна възможност да се включите във форума от всяка точка на света. Нужна е единствено предварителна безплатна регистрация на този линк. 
												 
												В поредицата от събития участват над 60 компании, сред които TSD Services, Soitron и А1. Всички те са се включили - на живо или виртуално, за да се срещнат с добре подготвени и комуникативни млади хора, иначе казано, за да открият своите бъдещи служители. Това безспорно е една отлична кариерна възможност. 
												 
												Събитията на живо са безплатни за посетителите и се провеждат при всички разписани мерки за сигурност, а екипът на JobТiger дори се тества предварително за COVID-19 и допуска до срещите на живо само доказано здрави свои представители. 
												 
												Подробности за програмата на Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2020 и пълен списък на компаниите изложители – можете да видите тук. 
												 
												Предварителна регистрация за събитията от Дни на Кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2020 можете бързо и безплатно да направите на сайта на форума.
												 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                  
								
								
                                
                                      | 
                                 
                                 
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Продължава регистрацията за участие на работодатели в единствения специализиран кариерен форум в икономическия сектор в България 
                                                             
															Пазарът на труда се адаптира и бавно се възстановява в ситуацията на пандемия. Освен IT кадри, работодателите активно търсят и множество други специалисти – търговци, финансисти, HR експерти и много други. Именно тази нужда се старае да задоволи форумът Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти. 
															 
															Ежегодното събитие, организирано от JobTiger, съвместно с Междууниверситетски център за развитие на кариерата на УНСС и Студентски съвет при УНСС, ще събере на едно място млади специалисти от различни професионални области с водещи български и международни компании на 26 ноември във фоайето на УНСС. Повече от 30 компании вече са се записали за участие, давайки сериозна заявка за силно фирмено присъствие и богат избор от отворени позиции. 
															 
															За повече информация може да се свържете с екип „Събития“ на JobTiger: 
															events@jobtiger.bg 
															02 491 80 11/ 20/ 24
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
								
                                
                                    |   | 
                                 
                                 								 								
								
                                
                                    | 
                                    
                                     | 
                                 
                                
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															SCALE UP Your Career 2020 срещна на живо опитни специалисти с водещи работодатели 
                                                             
															На 29 септември 2020 г. в Интерпред – СТЦ София се събраха най-добрите експерти в кариерното развитие, лектори и топ компании, по време на третото издание на Scale Up Your Career 2020. 
															 
															По време на събитието посетителите имаха възможност да се запознаят с Георги Ненов, събрал в серията си от подкасти „Свръхчовекът“ уроците на повече от 200 успели личности. В рамките на SCALE UP Your Career се проведе и практическа работилница за управление на лични финанси, водена от Стойне Василев – собственик на най-популярния сайт за лични финанси у нас SmartMoney.bg. Посетителите на форума се срещнаха и с Лили Георгиева (автор на настолната книга за кариерна промяна „От любов към себе си“ и създател на изпитаната методология за кариерна промяна „Устрем“), за да разберат от самата нея как да се представят въздействащо пред работодатели, партньори и клиенти. 
															 
															Посетителите имаха възможност да се срещнат директно с представители на фирмите участници и да получат реална представа за възможностите за кариера при тях.  
															 
															SCALE UP Your Career се организира за трета поредна година от Career Guide и за втора - с подкрепата на JobTiger.
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
                                
                                    |   | 
                                 
                                 								 												 								
								
                                
                                    | 
                                    
                                     | 
                                 
                                
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Вашият Employer Branding на JobTiger.bg е силен канал за комуникация и представяне 
                                                             
															ВИЖ РАБОТОДАТЕЛИТЕ! 
															 
															Нашият сайт JobTiger.bg постоянно се развива в крак със световните тенденции, като поставя на фокус работодателската марка с Employer Branding услугата. 
															 
															Услугата представя пълноценно работодателско представяне по отношение на грижата за служителите под формата на независим и авторитетен канал за информация. 
															 															
															Структурирано, модерно, подредено и интерактивно съдържание с динамично управление на информацията. Специализираната страница съдържа информация на едно място – всичко, което интересува кандидата на всеки етап от процеса по подбор с по-добро индексиране от търсещите машини. 
															 
															Скъсява дистанцията между Вашата компания и бъдещите Ви служители. 
															 
															Създаването на вашето виртуално представяне е крачка към дългосрочната мисия за представяне, разгласа и популяризация на предпочитания работодател. 
															 
															За индивидуален поход към Вашите нужди и повече информация за услугата – екипът на JobTiger е на ваше разположение на office@jobtiger.bg.
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
                                
                                      | 
                                 
                                 
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Броят на обявите за работа у нас достигна най-високата си стойност от началото на пандемията 
                                                             
															С 11% е намаляло търсенето на кадри в сектор „Хотелиерство и ресторантьорство“ 
															 
															След като за август отчетохме повишаване на броя на обявите за работа у нас с 10%, положителната тенденция продължава и през септември, сочат данните от месечния анализ на JobTiger. 
															 
															За изминалия септември увеличението при предлаганите  работни позиции е 5%. Така общият брой на обявите достигна най-високата си стойност от началото на пандемията. Новите предложения са със 7% по-малко от тези, публикувани в периода преди кризата, предизвикана от COVID-19. В сравнение със септември миналата година обаче – спадът на търсене на нови кадри е – 13%. 
															 
															Вижте целият анализ в JobTiger.bg.
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
								
                                
                                      | 
                                 
                                 
								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                               															
															Търсят се най-големите корпоративни дарители в България 
                                                             
															За петнадесета поредна година Български дарителски форум (БДФ) набира кандидати за наградите „Най-голям корпоративен дарител“. 
															 															
															Това е конкурс, който отличава компаниите, инвестирали финансови, нефинансови средства и доброволен труд в общественозначими каузи. Така налага стандарти за добри практики и устойчиво и прозрачно дарителство. 
															 															
															Категориите са: 
															 
															Качествени категории: 
																  Най-добра дарителска програма 
																  Най-устойчива дарителска програма 
																  Най-сполучливо партньорство 
																   
															Количествени категории: 
																  Най-голям обем финансови дарения 
																  Най-голям обем нефинансови дарения (стоки, материали, услуги) 
																  Най-голям принос чрез доброволен труд на служителите 
																  Най-щедър дарител 
																   
															Специална категория: 
																  Най-сполучливо партньорство по време на COVID-19 кризата - 2020 г. 
															 
															Наградата в специалната категория ще отличи съвместните усилия на бизнеса и гражданския сектор за преодоляване на последиците от пандемията в периода между март и юли 2020 г. Дейностите трябва да са в отговор на спешни нужди, породени от кризата. 
															 
															Срокът за номиниране (самономиниране) е 31 октомври. Насоки и формуляр за кандидатстване ще намерите на сайта на БДФ. 
															 | 
														 
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	
								
								
                                
                                    |   | 
                                 
                                 								 								
								
                                
                                    
                                    
                                        
                                            
                                                
                                                
                                                
                                                    
                                                        
                                                            | ИНТЕРЕСНО ОТ HRINDUSTRY.BG | 
                                                         
                                                        
                                                             	 															 															 															Възможност ли е кризата? Ангажираност и продуктивност при дистанционна работа 
                                                            В първите месеци след преминаването към масова дистанционна работа, ангажираността и производителността се повишиха. После, с времето и с отхлабването на мерките, започнаха да спадат и дори някъде стигнаха исторически минимуми.  
															 
															Всяка компания има своя опит и практики в поддържането на ангажираността и продуктивността, когато служителите са в офиса. Но когато част от персонала работи дистанционно, тази задача не изглежда лесна за решаване. Много мениджъри и собственици се притесняват от проблема с оползотворяването и отчитането на работното време при дистанционна работа. Как да се справим? 
                                                             | 
                                                         
                                                        
                                                            | 
                                                            
                                                             | 
                                                         
                                                    
                                                 
                                                 | 
                                             
                                        
                                     
                                     | 
                                 
                                 	 		
                            
                         
                         | 	
                     
                
             
             
             |