Последна възможност до края на месец май да се възползвате от 10% отстъпка за Дни на кариерата: ИТ, Kомуникации и Aутсорсинг
Само до 31 май при заявка и направено плащане може да се застраховате с централно позициониране и да получите 10% отстъпка от цената.

И тази година Дни на кариерата: ИТ, Kомуникации и Aутсорсинг ще се проведе в четири града през октомври и ще събере на едно място работодателите и търсещите кариерна реализация. Датите и локациите са:
  • София – 12 октомври 2024 г., Хотел „Маринела“;
  • Габрово – 17 октомври 2024 г., Технически университет;
  • Пловдив – 19 октомври 2024 г., Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
  • Варна – 22 октомври 2024 г., Хотел-галерия „Графит“.
Защо да се включите точно в това събитие?
  • За да срещнете подходящи попълнения за екипите във вашата компания;
  • За да представите своята работодателска марка пред най-младите на пазара на труда;
  • За да бъдете част от разпознаваем форум с дълга история на провеждане.
За повече информация и регистрации посетете сайта на събитието.

За възможности за спонсорско позициониране вижте тук.

За въпроси:
e: events@jobtiger.bg
t: +359 882 364 456; +359 884 505 609; +359 882 406 773; +359 884 070 906
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Лекция на Светлозар Петров пред студентите на ПУ „Паисий Хилендарски“

На 8 май управителят на JobTiger Светлозар Петров имаше удоволствието да говори пред студентите на ПУ „Паисий Хилендарски“ и да дискутира с тях предизвикателствата и възможностите, които предлага съвременният пазар на труда.

Събитието премина изключително интересно и бе практически ориентирано.

Благодарим на Technology Transfer Office - TTO за поканата и възможността да бъдем част от тяхната инициатива и тази година!

Лекцията е част от новата поредица „Пътят към успеха!“️ на Start-up Academy Сезон 3. Start-up Academy е платформа към Офиса за технологичен трансфер на ПУ „Паисий Хилендарски“. Съорганизатори на конкурса са: ПУ "Паисий Хилендарски", Студентски съвет ПУ "Паисий Хилендарски" и Клуб на мениджъра.
Employer Branding Day 2024 в Пловдивски университет: Добри практики за изграждане на работодателски бранд и привличане на таланти

На 16 май 2024 г. в Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“ се проведе конференцията Employer Branding Day, организирана от сп. Enterprise.

В събитието взеха участие над 150 студенти и представители на водещи компании на българския пазар – JobTiger, Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria, Manpower Bulgaria, ABB и др.

Християн Петков, оперативен мениджър на JobTiger, беше лектор на конференцията, като говори за трендовете в подбора на кадри за 2024 г. Той представи на аудиторията данни, според които броят на заетите лица в България намалява с около 200 хил. души през последните пет години, като достига малко под 3 млн. души

„Работодателският бранд е изключително важен за привличането и задържането на таланти. Сп. Enterprise се доказа в годините като мост между бизнеса и образованието, свързващото звено, което да представя актуална информация и съвременните добри практики в HR маркетинга и мениджмънта и управлението на таланти“, коментира в приветствието си Надя Гогова, издател и управляващ партньор на сп. Enterprise.

Участниците в конференцията научиха повече за тенденциите на пазара на труда и търсенето на кадри, за най-добрите съвременни практики и инициативи за привличане и задържане на таланти, инструменти и тактики за подобряване на комуникацията между бизнесите и талантите и вътре в самите компании, ролята на разказването на истории за бизнеса и бранда за изграждането на работодателската марка.

Работодатели, експерти по подбор и участниците студенти обсъждаха и мястото на изкуствения интелект в професионалния живот и промените, които технологията вече носи и ще продължи да носи на пазара на труда.

Бизнесите почерпиха от опита на водещи маркетинг специалисти в сферата на HR маркетинга и промоцията на работодателската марка.

Участниците в конференцията се обединиха около мнението, че най-добрите работодателски брандове се изграждат отвътре – навън: всички процеси започват от формирането на приобщаваща култура в компаниите, грижите и инициативите за привличане, задържане и развитие на служителите и адекватната оценка на техните постижения.

По време на събитието Lidl Bulgaria, Kaufland Bulgaria и ABB представиха пред участниците възможностите за старт на кариерата и развитие в компаниите.

Официални партньори на Employer Branding Day: Lidl Bulgaria и Kaufland Bulgaria
Стратегически партньор: ABB
Партньор: Devin
Медия партньори: JobTiger, HR.Manager
Дигитални маркетинг партньори: Seomax Digital Agency, Design Expert
Комуникационен партньор: RED Communications Agency
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Регистрации за работодатели за Дни на кариерата в УНСС – с 10% отстъпка до края на месец юни

Разгледайте свободните места за последното в календара на JobTiger за 2024-та година кариерно събитие: Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти, което ще се проведе на 19 ноември във фоайето на УНСС.

Радваме се да споделим, че над половината от наличните щандове вече са заети.

Все още може да се възползвате от 10% отстъпка за ранно записване до края на месец юни тук.
36 отбора ще премерят сили в Академия за иновации 2024

На 31 май и 1 юни в зала “Черни връх” на хотел Хилтън ще се проведе двудневното събитие, което е резултат от публично-частното иновационно образователно партньорство между 16 български университета, Съвета на ректорите в България, Представителството на Европейската комисия в България, Представителството на Европейска инвестиционна банка и независимата агенция за иновации Иновейшън Стартър.

Набирането на ранни предприемачески идеи на студенти за надпреварата с елементи на хакатон продължава почти до края на месец май. Участие в конкурсната част на Академия за иновации могат да вземат всички български студенти, с непрекъснати права за обучение, от наши и чужди университети, които имат интересна идея за стартиращ бизнес или проект за въвеждане на иновация и сформиран екип. В първия ден от хакатона, на 31-и май, до лекционната част на събитието имат безплатен достъп студенти и ученици от цялата страна.

Най-добрият проект през 2024 г. ще бъде определен от 20 представители на академично и бизнес жури и впоследствие ще получи финансиране за реализацията си. Поощрителни награди ще спечелят и проектите, отличени на второ и трето място в конкурса.

След предварителна оценка от менторите най-добрите проекти на начинаещите предприемачи ще бъдат допуснати до финала на конкурса на 31 май и 1 юни в хотел Хилтън. Всички отбори финалисти ще получат не само полезен опит и незабравими преживявания, но и възможност да създадат контакти с утвърдени експерти, академични преподаватели и ключови бизнес лидери.

Сред идеите за 2024 година има проекти за роботизирани крайници, органичен тор за устойчиво земеделие, езикова школа с изкуствен интелект, приложение за придвижване на хора с увреждания в градска среда, машина за декомпозиране на соларни панели и др.

В първия ден в откриването на програмата ще вземат участие Йорданка Чобанова, Ръководител на Представителството на Европейската комисия в България, Теодор Радонов, Ръководител на Представителството на Европейска инвестиционна банка в България, д-р Леона Асланова, Изпълнителен директор на Иновейшън Стартър.

Лекции ще изнесат международни гости като Орен Симанян, инвеститор, предприемач, Основател на Colosseum SportПетя Рашева, съосновател на Stanford Club of Bulgaria, Мария Минерикова, директор „Бизнес развитие“ във Fetch.ai, лаборатория за иновации, базирана в Кеймбридж. Водеща на събитието е Ива Дойчинова, радио журналист.

През 2024 година Академия за иновации ще се реализира с финансовата подкрепа на Европейска инвестиционна банкаАурубис БългарияВиваком, част от United Group, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ЛУКОЙЛКоника МинолтаПейсера БългарияИнформационно обслужване АД и др.

Повече за събитието можете да научите на: www.innovationacademy.bg

За допълнителна информация: office@innovationstarter.bg
Групова супервизия за кариерни консултанти

Супервизията е колаборативен процес, който предоставя на кариерните консултанти насоки, подкрепа и професионално развитие. Тя помага да се гарантира етична практика, да се подобрят резултатите за клиентите чрез повишаване на ефективността на консултантите и да се задълбочи процеса на саморефлексия и осъзнатост на консултанта.

#Детайли

Кога: 30 май 2024, 15:00 - 18:00 часа
Къде: Онлайн (ще получите линк след регистрация)
Цена: 59 лева

Ако темата ви вълнува, запишете се още сега, защото местата са ограничени!

Повече информация можете да намерите ТУК.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Засилено предлагане на работа в секторите „Търговия и продажби“ и „Хотелиерство и ресторантьорство“

Предложенията за работа през м. април са нараснали с 5% или близо 2300 спрямо предходния месец. Това се дължи почти изцяло на засиленото предлагане в секторите „Търговия и продажби“ и „Хотелиерство и ресторантьорство“. Само в тези 2 сектора предложенията са общо 2200 повече спрямо м. март.

На годишна база все още наблюдаваме по-малък брой обяви за работа, спрямо същия период през 2023г. Разликата е малка – около 800 предложения по-малко и се равнява на 2% спад.

Вижте повече в Засилено предлагане на работа в секторите „Търговия и продажби“ и „Хотелиерство и ресторантьорство“.
 
Евростат: 46% ръст на младежката безработица в България

По данни на Евростат България е една от страните в ЕС с най-драстичен ръст на младежката безработица. Данните на Евростат за месец март показват, че на годишна база безработните младежи у нас на възраст под 25 г. са нараснали с над 46%.

В репортажа на NOVA News оперативният ни мениджър коментира: "Имаме ръст, но това не е страшно, защото има работна сила, която просто в момента не може да бъде ангажирана изцяло. Хотелиерството и ресторантьорството заемат половината от предлагането на младежи за работа, така че голяма част от избора им е там.".

Разберете повече във видеото на NOVA News.
Struggling to Build Your Dream Team on a Budget?

You're not alone. Hiring the right talent is a startup's greatest challenge, especially when resources are tight. But what if you could hire exceptional talent without breaking the bank? That's the promise of the practical guide Unicorns DON'T exist: The Playbook for Startups: Hire Smart and on a Budget by Teddy Dimitrova.

Inside, you'll uncover:
  • Accessible Sourcing Tricks: Discover where to find the best candidates and how to reach out to them.
  • Smart Recruitment Processes: Learn how to create and streamline your recruitment process for faster, cost-effective hires.
  • Navigating the Unfamiliar Job Positions: Hands-on tips for hiring in uncharted territory.
This book is your shortcut to success, packed with real-world examples, templates, and workshops to immediately impact your hiring process.

Whether you're a (first-time) founder or a seasoned hiring manager, this essential guide ensures hiring with a limited budget won't hold you back.
 
CHEQ - иновативен инструмент за дигитално обединяване на работната сила

JobTiger стана дистрибутор на CHEQ - повече от решение за вътрешна комуникация!

Какво е CHEQ?

CHEQ е много повече от приложение за комуникация. CHEQ е отпечатък на фирмената ви култура и дава възможност за цялостно преформулиране на общуването в компанията.

CHEQ служи като обединяващ инструмент между вътрешните платформи за комуникация, които вече са въведени в компанията.

Чрез платформата може да дигитализирате процеса с подписването на трудови договори, приемно-предавателни протоколи, участия в обучения и др. Можете бързо и лесно да издадете препоръка, а голямо улеснение е, че платформата позволява групови подписи. Можете да организирате събития, които лесно да бъдат управлявани, и по този начин да спестите време и пари. Освен това, CHEQ разполага с автоматизиран преводач на съдържанието, който го прави многоезичен.

Научете повече за CHEQ тук.
 
Трябват ли ви данни за заплати, когато назначавате, обсъждате заплатите във вашата компания или анализирате нови пазари извън България?

В Zaplatomer.bg имате още възможности за лесен 24/7 онлайн достъп до заплати на нови по-интересни цени:
  • Достъп до 20 позиции за 12 месеца в 1 държава и за един потребител от вашата компания
  • Достъп до неограничен брой позиции за 3, 6 или 12 месеца в 2 държави по избор и за неограничен брой потребители от компанията
Методологията ни не изисква от компаниите да предоставят данни, работим с реални позиции, като не е нужно да правите мапинг.

Събираме данни от служители, вместо от кандидати за работа, а нашите потребители работят навсякъде - от малки семейни компании до големи корпорации, в различни индустрии и на различни длъжности.

Ъпдейтваме данните на всяко тримесечие, за да имат клиентите ни достъп до най-новите данни на пазара.

Приложението ни е с интуитивен интерфейс и предлагаме безплатен пробен достъп.

Може да си купите данни за България, но и за повече от 100 различни държави.

Ако не сте сигурни, изпробвайте безплатно за 7 дни Приложението за заплати на Zaplatomer.bg.
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Предложението е валидно за изданията през март 2024, юни 2024, септември 2024 и декември 2024.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
 
Възможностите за разгласа на обяви, публикувани в JobTiger.bg, се увеличават

Намирането и задържането на квалифицирани служители е все по-голямо предизвикателство. Но с правилния инструмент това е преодолимо.

За да бъде още по-полезен на своите клиенти, JobTiger.bg отскоро дава възможност за спонсориране на брандирана обява в установения социален канал на JobTiger във Facebook.

Услугата предлага възможност за по-голяма разгласа на обявената свободна позиция, като достига до допълнителна аудитория от повече от 10 000 души.

За повече информация не се колебайте да ни потърсите на +359 882 364 456 или на office@jobtiger.bg
 
Employer Branding профил на JobTiger.bg

Предлагаме на вниманието ви една възможност за позициониране - онлайн инструмента за комуникация на работодателската марка – Employer Branding профил в JobTiger.bg. Отличете се в дигиталното пространство и презентирайте за кандидатите пълната структурирана информация за компанията си в JobTiger.bg – независим и авторитетен канал за комуникация. Вижте повече за услугата и допълнителните ползи, които предлага, на тази страница.
 
 
ОТ HR INDUSTRY
  • Обявиха резултатите от доклада “Gen Z рЕволюция на работното място”
 
ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • Онбординг процесът и защо е важен за задържането на служителите
  • Какво е Жизненият Цикъл на Служителя в компанията