ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Последни дни за регистрация в ТОП ИКТ Работодател 2013
Предлагаме ви възможността да получите външна оценка за ангажираността на служителите и реална представа за позицията на компанията сред конкурентите. Включете се в проучването до 31 май 2013г.!

„ТОП ИКТ Работодател“ е единственото по рода си проучване за ангажираността на служителите в сектор „Информационни и комуникационни технологии” у нас. То дава възможност на всяка компания, чрез външна обективна оценка, да получи анализ на ангажираността на служителите си, анализ за състоянието на целия бранш и анализ на позицията на компанията спрямо целия бранш.

Благодарение на факта, че проучването е секторно, се гарантира постигане на по-висока обективност и сравнимост на резултатите и данните сред компаниите – участници.

АНОНИМНОСТ и КОНФИДЕНЦИАЛНОСТ са основните принципи на използваната методология. Публично обявените КРАЙНИ КЛАСИРАНИЯ на компаниите по сектори ще включват само първите три класирани компании. Подробните резултати за всяка компания ще бъдат предоставени само на нейното ръководство и няма да бъдат публикувани публично.

Защо да участвате?
Вижте какво споделиха някои от участниците в миналогодиншното издание на проучването, защо е важно за техните компании да участват периодично в проучването ТОП ИКТ Работодател: http://jobtiger.tv/news/zashto-e-vazhno-da-se-uchastva-v-prouchvaneto-za-nay-dobur-it-rabotodatel

За повече информация и записвания:
W: http://topictemployer.bg
Т: 02/49 180 14, 20
М: 0882 213 750, 0884 070 906
Е: topict@jobtiger.bg
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Успешно приключиха Дни на кариерата във ФМИ 2013

На 20 и 21 май 2013 г. в двора на факултета по математика и информатика към СУ „Св. Климент Охридски” за четвърти път се проведоха организираните от JobTiger и Кариерният център на ФМИ „Дни на Кариерата” под мотото „Знам и искам да го докажа”. 

Както обещахме миналата година, за тази бяхме поръчали умерено топло, безоблачно и прохладно време и още повече целеустремени студенти, затова и броя на компаниите – участици отново отбеляза ръст спрямо предходните години - 51 компании участваха в тазгодишното издание на форума.

Тази година 12 компании представиха реални казуси от практиката по време на 13-те презентации от семинарната програма, съпътстваща събитието. Може да разгледате презентациите на компаниите тук: http://careerdays.bg/Dni-Na-Karierata-FMI/2013/?mode=presentations

И за следващата година си пожелаваме хубаво време, още повече целеустремени студенти, ползотворни срещи и доброто настроение.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Американски университет в България отваря вратите си за кандидати за EMBA програмата

Ден на отворените врати, 2 юни, с начален час 09:00 часа, Център за образование и култура „Илиев” на АУБ, София

Американски университет в България (АУБ) организира Ден на отворените врати за кандидати по магистърската програма по бизнес администрация за ръководни кадри (ЕМВА) в София на 02 юни 2013 г. Те ще могат да посетят лекция по „Организационна структура и управление” на Стив Макгуайър, който освен, че е университетски преподавал, е консултант на мултинационални компании в над 20 страни по света. По този начин заинтересованите професионалисти ще се запознаят с начина на преподаване, ще имат възможност да разговарят с настоящите студенти, които могат да споделят личния си опит от EMBA програмата. Защо да се запишат в нея, какви са условията за прием и как да подготвят документите за кандидатстване? Какви знания и умения ще придобият, и какви перспективи ще се разкрият за тях след като завършат? Отговори на всички тези въпроси ще получат от екипа на EMBA програмата и ръководството на университета. Външни експерти ще дадат ценни насоки за успешното представяне на входния GMAT тест.

Повече информация за програмата на събитието на: www.facebook.com/AubgEMBA
Сдружение на възпитаниците на Стопански факултет на СУ „Св. Кл. Охридски” организира серия от семинари с проф. Александър Чернев

Серията семинари включва: Strategic Marketing Management (6 юни) и Managing Sales (7 юни). Семинарите се предназначени за мениджъри на средно и високо управленско ниво, които искат да подобрят знанията си по теми като branding, marketing management, product marketing и R&D.
Учебният подход цели да създаде среда за сътрудничество: семинарите са комбинация 50/50, лекции и споделяне на опит. Работният език на семинарите е Английски. Цените за участие са:
  • Strategic Marketing Management - €440 без ДДС;
  • Managing Sales - €440 без ДДС.
За регистрация и допълнителни въпроси:
Е: ina.petkova@febalumni.org
Т: +359 2 9713700.
 
Интересно от JobTiger.tv
Полиграфът /детектор на лъжата/ като HR инструмент

Тодор Тодоров от “АСЕС” разказва защо и как полиграфският метод може да се използва за HR цели и какви предимства предлага този уред при оценката и подбора на персонал.

Стаж и работа в Paraflow
Курсистите в Предприемаческата академия ще получат шанс да разработят и финансират бизнес проекти
Тийнейджъри от Плевен учат за професиите на бъдещето в програма на Samsung
“Дни на кариeрата” във ФМИ наближават
Обученията в Предприемаческата академия привлякоха силен интерес
Започнаха „Дни на кариерата“ във Факултета по математика и информатика към СУ “Св. Климент Охридски”
Над 1.8 млн. лева за еднократни помощи ще получат 35 184 лица и семейства
Любопитно от JobTiger Блог
Кариерният път – вашият, срещу този на родителите ви

Кариерният път на днешните млади хора е доста различен от този на родителите им. И тъй като е здравословно да мислим позитивно, но и реалистично, нека погледнем някои от основните разлики. За пълнота, ще изброим основните позитиви и негативи на ситуацията.

Концертът на Depeche Mode от професионална гледна точка
Отработване на събота – нашият подход
7 причини да не кандидатствате за отворена позиция
“Имате ли опит в…” – правилният отговор
Какво ви мотивира?
7 принципа на ефикасното търсене на работа
Какво знаете за нашата компания?
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Предстои XIX-тия уикенд на HR екипите в България
21-22 юни, х-л „Априлци”, гр. Априлци

Очакваме ви на 21 и 22 Юни 2013г. в х-л „Априлци”, гр. Априлци на XIX- тата среща на HR екипите в България. И това лято участниците ще могат да се включат в различни дискусии, да споделят проблеми или решенията им и да разкажат за своя практически опит в областта на човешките ресурси. Предварителните теми за XIX-тия HR уикенд са:
  • Програма за подпомагане на служители;
  • Online HR marketing, Оnline employer branding.
До окончателното оформяне на програмата всеки колега е поканен да участва с предложения и теми за дискусия!

Очакваме ви в поредното незабравимо лятно HR-преживяване!

За повече информация:
тел.: 02 49 180 22,
e-mail: office@jobtiger.bg