Библиотека

 
 
понеделник, 15 юли 2024
Календарът със събития на JobTiger за 2025 година е тук със Супер ранно записване в горещите летни месеци
Лятото е тук, а горещите дни тази година идват и с горещи оферти. Знаем, че сега е време за заслужена почивка. Но и знаем, че след планираната глътка въздух е време за планиране и бюджетиране. Икономическата ситуация в страната и света продължава да се променя динамично през 2024-а и за все повече компании сигурността и навременното планиране на бюджета е с водещ приоритет.

Затова и тази година предлагаме максимално удобство за компаниите, които се стараят да планират отрано, и обявяваме календара със събития на JobTiger за 2025-а още през юли.

Поставяме акцент на това, че запазваме и дори намаляваме някои от цените за участие в събитията в стремежа си да бъдем добър партньор на бизнеса в тези предизвикателни времена. Наясно сме с трудностите, пред които са изправени немалко организации, и вярваме, че стабилността и предвидимостта са ключови за успешното развитие на всеки бизнес.

Супер ранното записване Ви позволява да:
  • Заявите участията си на преференциални цени;
  • Изберете своите места в залите и да се позиционирате най-централно преди всички останали при най-добри условия;
  • Подобрите планирането си за 2025-а година и да предвидите ресурсите си по-ефективно;
  • Планирате и изпълните по-ефективни маркетингови кампании, насочени към привличане на още повече таланти.
За всички Вас отсега можем да потвърдим датите и локациите на събитията от календара на JobTiger през 2025 година.

HR Industry 2025
  • 6 февруари - Интерпред - Световен търговски център София

Национални дни на Кариерата 2025
  • София – 5 април - Хотел „Маринела“ София
  • Велико Търново – 8 април - Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”, пети корпус
  • Русе – 9 април - Русенски университет „Ангел Кънчев“
  • Габрово – 10 април - Технически университет
  • Пловдив – 12 април - Пловдивски Панаир, Конгресен Център
  • Варна – 12 април – Хотел-галерия „Графит“

Дни на кариерата - ИТ, Комуникации и Аутсорсинг 2025
  • София – 18 октомври - Хотел „Маринела“
  • Габрово – 23 октомври - Технически университет
  • Пловдив – 25 октомври - Пловдивски Панаир, Конгресен Център
  • Варна – 25 октомври - Хотел-галерия „Графит“

Дни на кариерата - Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти 2025
  • 18 ноември - Във фоайето на Университета за национално и световно стопанство

Предложение от JobTiger:
През годините се убедихме, че комбинирането на offline и online активности за комуникация на работодателската марка дава отлични резултати. Затова Ви насърчаваме да закупите участия в събитията на JobTiger в комбинация с Employer Branding профил на JobTiger.bg за една календарна година.

Условия за Супер ранно записване:
Преференциалните цени за участие в събитията за 2025-та с 20% отстъпка са валидни, в случай че направите регистрация и плащане до 30 септември.

Нямаме търпение да видим какво ще ни предложи бъдещето и да извървим този път заедно!

За повече информация може да се свържете с нас:

T: +359 882 364 456
+359 884 070 906
+359 884 505 609
+359 882 406 773
E: events@jobtiger.bg
ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Есеннният полусезон събития на JobTiger стартира с HR Weekend!

Двадесет и деветото издание на HR Weekend на JobTiger ще се проведе на 25 - 27 септември 2024 г. в Гранд Хотел „Княз Павел“, гр. Павел баня.

Тазгодишната традиционна конференция на HR общността ще бъде посветена на темата „Времената се менят“. За дискусионната част сме избрали най-актуалните въпроси и казуси в областта на управлението на човешките ресурси.

Гергана Раковска ще модерира дискусията на тема „Психичното здраве и опазването му на работа“. От 2007 година Гергана е председател на Фондация на бизнеса за образованието. Към нея ще се присъедини Мария Титополу, управляващ собственик на Лот-Консулт.

Ето и темите в програмата:
  • Уникалната за човешката история ситуация, в която пет поколения работят заедно;
  • Diversity and inclusion през призмата на включване на 55+ хората;
  • Психичното здраве и опазването му на работа.
В края на работните сесии сме предвидили време за networking, както и традиционното за формата мероприятие изненада.

HR Weekend е събитие, предназначено за всички действащи HR специалисти от бизнеса и консултанти в областта. Участниците в него имат възможност не само да се запознаят с най-новите тенденции и практики, но и да обменят опит и идеи с колеги от бранша в неформална обстановка, изпълнена с добро настроение.

Нямаме търпение да се срещнем на живо в Гранд Хотел „Княз Павел“. Каним ви да станете част от един вдъхновяващ есенен HR Weekend и заедно да намерим решения за по-добра работна среда.

Повече подробности за събитието тук.

Регистрация можете да направите тук.

Очакваме ви!
Продължават записванията за Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг през октомври

С участието си в Дни на кариерата: ИТ, Комуникации и Аутсорсинг, компаниите не само увеличават своите възможности за намиране на таланти, но също така укрепват своето присъствие в индустрията и разширяват мрежата си от професионални контакти.

И тази година браншовото събитие ще се проведе в четири града през октомври и ще събере на едно място работодателите и търсещите кариерна реализация в секторите ИТ, телекомуникации и аутсорсинг.

Датите и локациите са:
  • София – 12 октомври 2024 г., Хотел „Маринела“;
  • Габрово – 17 октомври 2024 г., Технически университет;
  • Пловдив – 19 октомври 2024 г., Пловдивски Панаир, Конгресен Център;
  • Варна – 22 октомври 2024 г., Хотел-галерия „Графит“.
Защо да се включите точно в това събитие?
  • Това е отлична възможност за наемане на нови служители и стажанти за вашите екипи;
  • Помага за укрепване на марката на работодателя и за представяне на фирмената култура пред най-младите на пазара на труда;
  • За да бъдете част от разпознаваем форум с дълга история на провеждане.
За повече информация и регистрации посетете сайта на събитието.

За възможности за спонсорско позициониране вижте тук.

За въпроси:
e: events@jobtiger.bg
t: +359 882 364 456; +359 884 505 609; +359 882 406 773; +359 884 070 906
17 са свободните щандове за Дни на кариерата в УНСС през ноември

Дни на кариерата: Икономика, Финанси, Маркетинг, Човешки ресурси и Обслужване на клиенти ще се състои през ноември и четири месеца преди неговото провеждане в края на годината има само 17 свободни щанда. Регистрацията за събитието предоставя отлична възможност на компаниите да се включат и да представят своите свободни позиции пред студентите на университета.

Събитието предлага директен контакт с млади професионалисти посредством мястото на провеждане, а именно фоайето на университета и изобщо не е изненадващо, че е почти разпродадено. Разгледайте свободните места.

Регистрирайте се за участие тук.
Наближава крайният срок за кандидатстване във Forbes HR & Employer Branding Awards 2024

Конкурсът ще отличи водещите експерти, които играят ключова роля за успеха на своята организация, както и работещите практики, позволяващи на бизнеса да развие и използва най-ценния си актив – служителите.

Ако искате да попълните арсенала си с признание от най-големия бизнес медия бранд в света, не пропускайте възможността да кандидатствате за Forbes HR & Employer Branding Awards.

Изберете една от 8-те категории:
  • Корпоративна култура
  • Работодателски имидж
  • Технологична HR иновация
  • HR директор
  • Въвеждане на служители
  • Развитие на служители
  • Привличане на таланти
  • Ангажиране на служители
Бъдете сред най-добрите работодатели в България!

Вижте условията за участие и подайте кандидатура за Forbes HR & Employer Branding Awards тук.
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
Webinar на тема: Работна сила на бъдещето: Уменията, които служителите трябва да притежават, и как да ги развиваме

JobTiger и Фондация на бизнеса за образованието съвместно проведоха безплатен Webinar на тема: Работна сила на бъдещето: Уменията, които служителите трябва да притежават, и как да ги развиваме.

Уебинарът е предназначен за професионалисти в сферата на човешките ресурси и основната му цел е да предостави полезни инструменти и стратегии за развитие на необходимите умения както на настоящите служители, така и на навлизащите в момента на пазара на труда младежи.

Лектори на събитието бяха: Гергана Раковска – председател на Фондация на бизнеса за образованието и Християн Петков - оперативен мениджър в JobTiger.

Уебинарът мина повече от успешно, а с него и стартът на втория сезон на Младежка Академия за Кариера вече е даден!
10-то юбилейно издание на b2b Media Awards отличи най-иновативните компании и най-успешните бизнес лидери

Годишните награди на b2b Media се проведоха за десети път и се утвърдиха през годините като място за най-иновативните идеи, за отговорните бизнеси и предприемачи и за кампаниите с каузи.

Голямата награда за Иновация в бизнеса за 2024 година грабна УниКредит Булбанк. А с най-много отличия си тръгнаха Пощенска банка, Кауфланд България и Булстрад Живот.

Еспертното жури даде приза за Мобилна иновация на iuvo group, а за Иновация в маркетинга и ПР сфератана dentsu България. В категорията Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса беше отличена Progress, докато в Технологична / AI иновация на годината първото място зае Integrity Enterprise.

В конкурса бяха оценени също най-добрите CSR и ESG стратегии. И сред наградените в тези направления се наредиха tbi bank и Кауфланд.

Призът за Успешно развитие на международни пазари отиде при Айгер Инженеринг, а този за Зелена трансформация взеха от Съюза на пивоварите в България.

Вижте кои бяха отличените във всички категории като последвате линка тук.
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
Включете се като партньор във Втория сезон на Младежка Академия за Кариера (МАК) и привлечете най-будните и активни младежи

За втора година JobTiger, ISIC и Фондация на бизнеса за образованието обединяват сили в Младежка Академия за Кариера (МАК) – програма, която подпомага младите хора при придобиването и развитието на различни умения, които иначе отнемат години професионален опит и често остават недостижими за голяма част от представителите на новото поколение.

МАК е обучителна програма, предоставяща курсове за придобиване на най-ценните кариерни умения, които трябва да притежават младите хора в наши дни. Посредством обучителни курсове и менторство от водещи компании в България, студенти и младежи имат възможността да придобият и надградят редица умения за успешно кариерно развитие.

През изминалия сезон на Младежка Академия за Кариера се включиха над 350 младежи от цялата страна. Част от успешно завършилите ни курсисти са възпитаници на университети в София, Пловдив, Варна, Благоевград и други.

Каним ви, като социално отговорна и бързо развиваща се компания, да се включите като партньор във втория сезон на Младежката академия за кариера.

Защо да се включите?

МАК е стъпалото, което подготвя младежите за реалния свят и ги поставя на нивото, което работодателите очакват от тях.

Със своето участие:
  • повлиявате пряко на развитието на редица умения сред курсистите;
  • имате ексклузивен достъп до най-будните и проактивни студенти и младежи в страната;
  • подобрявате позиционирането си като работодател и социално-отговорна компания пред активните и инициативни млади хора
Какво получавате?
  • достъп до всички успешно завършили академията;
  • възможност за добавяне на собствени курсове, които да подготвят курсистите директно за работа във Вашата компания;
  • възможност за допълнителни срещи и комуникация с курсистите;
  • възможност за излъчване на собствени служители като ментори в академията (а при необходимост – и обучение за ментори за всеки включен служител.
И това е само малка част от възможностите за участие в МАК.

За въпроси и допълнителна информация оставаме на ваше разположение:

e-mail: yca@jobtiger.bg

тел.: +359 882 406 773
+359 884 070 906
+359 882 364 456
+359 884 505 609
Християн Петков е гост в епизод 5 на Капиталът човешки с Милен Великов

Християн Петков, оперативният мениджър на JobTiger, е гост в новия епизод на Капиталът човешки с Милен Великов.

Гостите обсъждат последните промени в Кодекса на труда, свързани с работата от разстояние.

Можете да гледате епизода тук.
Стабилизиране на предложенията в „ИТ“ сектора

С покачването на температурите през м. юни, спада броят на обявите, които биват публикувани във водещите сайтове за работа в страната.

Предложенията за работа са намалели с 6% (около 3000 по-малко) спрямо предходния м. май.

Въпреки това те са с 1% повече спрямо същия период през 2023г.

Основно спадът през месеца се дължи на по-малкия брой обяви в секторите „Хотелиерство и ресторантьорство“ (2100 предложения по-малко) и „Търговия и продажби“ (1000 предложения по-малко). Не бива да се пренебрегва и фактът, че в активните отпускарски месеци през лятото активностите по търсене и предлагане на работа също намаляват и тази тенденция се наблюдава всяка година.

Прочетете повече в статията.
Biodit Time Management System - Централизирана система за проследяване и отчитане на работното време на служителите

Biodit Time Management System е облачно базирана система, която позволява проследяването и отчитането на работното време на служителите от всяка точка на Света.

Тя се състои от два компонента:

1. Хардуерни устройства, които представляват неразделна част от Biodit Time Management System. Те работят с Ethernet комуникация и имат направления за ‘вход’ и ‘изход’. Записват всички събития, а интернет свързаността позволява автоматичното изпращане към софтуера. Методите на автентикация са няколко: RFID карта, биометрия и/или ПИН код.

2. Облачно базиран софтуер, който съдържа в себе си многобройни справки за улесняване на административните процеси, като справка за общо изработено време от всеки един служител или справка ‘Форма - 76’. Цялата информация за събитията ‘вход’ и ‘изход’ се съхранява в софтуера, независимо дали тя идва от едно или повече устройства.

Вижте повече за продукта
Трябват ли ви данни за заплати, когато назначавате, обсъждате заплатите във вашата компания или анализирате нови пазари извън България?

В Zaplatomer.bg имате още възможности за лесен 24/7 онлайн достъп до заплати на нови по-интересни цени:
  • Достъп до 20 позиции за 12 месеца в 1 държава и за един потребител от вашата компания
  • Достъп до неограничен брой позиции за 3, 6 или 12 месеца в 2 държави по избор и за неограничен брой потребители от компанията
Методологията ни не изисква от компаниите да предоставят данни, работим с реални позиции, като не е нужно да правите мапинг.

Събираме данни от служители, вместо от кандидати за работа, а нашите потребители работят навсякъде - от малки семейни компании до големи корпорации, в различни индустрии и на различни длъжности.

Ъпдейтваме данните на всяко тримесечие, за да имат клиентите ни достъп до най-новите данни на пазара.

Приложението ни е с интуитивен интерфейс и предлагаме безплатен пробен достъп.

Може да си купите данни за България, но и за повече от 100 различни държави.

Ако не сте сигурни, изпробвайте безплатно за 7 дни Приложението за заплати на Zaplatomer.bg.
JobTiger x Майна Town – Допълнителни възможности за развитие на Employer Branding за клиентите на JobTiger

Националното комикс списание Майна Town и компанията за комплексни HR услуги JobTiger обединяват сили и предлагат уникална възможност за комбиниране на онлайн и офлайн канали за комуникация за всички клиенти на сайта JobTiger.bg през 2024та година.

Списание Майна Town е тримесечно, хартиеното му издание се разпространява национално в големите градове в тираж до 18 000 броя и може да бъде открито в над 700 локации, включващи ресторанти, сладкарници, книжарници, арт студиа, фитнеси и спортни центрове, магазини за био храни и други.

Компаниите имат възможност да включат в списанието своя ПР публикация, допълваща онлайн представянето й. Читателите могат лесно да достигнат до Employer Branding в JobTiger или до всички публикувани от фирмата обяви чрез добавен QR код в публикацията.

JobTiger дава на своите клиенти 10% отстъпка от цената за ПР статия/интервю в специалната рубрика с пренасочване към профила на компанията на JobTiger.bg с всички актуални позиции за периода. Възможностите за позициониране в рубриката на JobTiger и Майна Town можете да разгледате тук.

За компаниите, използващи Employer Branding има специални пакети за отстъпка:
Employer Branding профил + 2 по (1/2) страница (2400 + 2*950) за 4110 лв.
Employer Branding профил + 4 по (1/2) страница (2400 + 4*950) за 5820 лв.

Предложението е валидно за изданията през септември 2024 и декември 2024.

За повече информация се свържете с екипа на JobTiger.
Спонсориране на обяви, публикувани в JobTiger.bg, в социалните мрежи

В динамичната бизнес среда намирането и задържането на квалифицирани служители става все по-голямо предизвикателство, на което JobTiger.bg отговаря с новата си възможност за спонсориране на брандирани обяви чрез утвърдената страница на JobTiger във Facebook. Тази услуга позволява по-голяма видимост на свободните позиции, достигайки до допълнителна аудитория от над 10 000 потребители.

За повече информация свържете се с нас на +359 889 344 929 или на office@jobtiger.bg.
Employer Branding профил в JobTiger.bg

Отличете вашата компания в дигиталното пространство с Employer Branding профил в JobTiger.bg. Този онлайн инструмент ви дава възможност да представите подробна и структурирана информация за вашата компания пред потенциални кандидати. JobTiger.bg е надежден и утвърден комуникационен канал, който ще ви помогне да изпъкнете.

Открийте повече за услугата и нейните предимства на нашия сайт.

ОТ HR INDUSTRY
  • Проучване на HRS Bulgaria: “Предпочитани модели на работа”, второ издание 2024
  • планИТ Уебинар - "Въвеждане на електронно трудово досие и автоматизиране на болнични"
  • Gen Z революция в бизнеса: Дискусия и нетуъркинг за бъдещето на работната среда
  • Подготвени ли сме за жегата: как да се предпазим от опасността на горещите вълни?

ОТ БЛОГА НА JOBTIGER RECRUITMENT
  • 5 Стъпки за успешен преход от една кариера към друга
  • Функционална Грамотност – Ключът към Успеха
Архив
|
Детайли
|
Коментирай
 
   

Новини

 

Регистрирайте се за Дни на кариерата - ИТ, комуникации и аутсорсинг. Входът за посетители е свободен.

Регистрирайте се за участие в 29-ия HR Weekend на HR общността в България

 
 

Бюлетин

 
Бюлетин на JobTiger | 25.11.2013 г.
понеделник, 25 ноември 2013 г.
Виж
 
 
   
 
 
Заплата
 
 
*Средна нетна заплата за 6 месеца във всички региони и всички сектори.
предлагана
предпочитана
Детайли
 
   
 
юли, 2024
 
 
27
 
22 23 24 25 26 27 28
Кариерен съветник
  Автобиографията Мотивационното писмо Интервю за работа Когато получим оферта Препоръки Пишете ни  
 
 
   
 
 
Статистика
 
Обяви
Автобиографии
 
 
Варна 907
6%
Пловдив 1208
7%
София 8280
50%
други в България 1579
10%
други в чужбина 1885
12%
 
     
 
   
 
 
Employer Branding
 
  Повече