Human Capital Store
под 5 заети служителя Кандидатстване Виж работодателя
Технически асистент
София
длъжност на пълно работно време

Технически асистент

София длъжност на пълно работно време

За нас

За наш клиент търсим Технически асистент.

Отговорности

Основни задължения и отговорности за тази длъжност включват:
- Комуникация с търговски отдел и съдействие за внос на продукти.
- Подпомагане на колеги с административни задачи /създаване на анализи, отчети, документи/.
- Осигуряване на необходимите документи от съответните институции и оказване на административна подкрепа на търговците.

Изисквания и необходими умения

Вашият профил:
Притежавате административни умения и обичате да комуникирате с хора, тогава, вие сте търсения кандидат, който може да допринесе за силата на колектива.

Ние Ви предлагаме

Предложението от страна на клиента ни е:
- Пет дневна работна седмица - от понеделник до петък.
- Работно време 09:00ч. - 18:00ч.
- Събота и неделя, както и всички български национални празници са почивни дни.
- Допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, карта Multisport.

Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Информация за контакт

Телефон: +359899602101

ITCD 2024 Employers
Zaplatomer Banner