ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ     
Проучването за „ТОП ИКТ Работодател” 2014 стартира
Започна третото издание на инициативата на ICT Media и JobTiger “ТОП ИКТ Работодател”. И през 2014 година проучването ще се проведе сред български и международни компании от телекомуникационния, ИТ и аутсорсинг секторите, опериращи на нашия пазар. Изследването се осъществява по методология на специализираната в HR одит компания Audit Advice Associates (ААА).

„ТОП ИКТ Работодател“ 2014 има за цел да открои предпочитаните работодатели в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ) в България и да очертае водещите тенденции в управлението и развитието на бранша.

„ТОП ИКТ Работодател” изследва ангажираността и удовлетвореността на служителите в сферата на информационните и комуникационните технологии. Каним ви да се включите в проекта и да идентифицирате ключовите зони, в които мениджърите ви биха могли да подобрят ефективността на служителите в компанията.

Защо да участвате?
  • Ще получите възможността чрез нашата задълбочена методология да разберете нивата на ангажираност на вашите служители;
  • Ще научите степента, в която стратегиите, политиките и процедурите по управлението на човешките ресурси са интегрирани в организацията ви и подпомагат постигането на целите й;
  • Ще откриете вашето място като работодател сред останалите компании в ИКТ бранша;
  • Анонимността на участниците е гарантирана и няма да бъдат събирани лични или финансови данни на служителите;
Кой може да участва?
За да се включите в проучването, в компанията ви трябва да са наети минимум 50 служителя на пълно работно време и основната ви дейност да попада в една от изброените категории:
  • Телекомуникации
  • Развой на софтуер
  • Производство и асемблиране на хардуер
  • Продажби на софтуер, хардуер и комуникационна техника на крайни клиенти
  • Системна интеграция
  • Дистрибуция на софтуер, хардуер, комуникации
  • Аутсорсинг на ИТ услуги и продукти
  • ИТ услуги
Всички компании с по-малко от 50 служителя могат да участват в проучването, но няма да бъдат включени в официалната класация.

За повече информация и записвания посетете http://topictemployer.bg/ или се свържете с нас на:
Т: 02/49 180 20, 22
М: 0884 070 906, 0884 505 609
Е: topict@jobtiger.bg
 
МИНАЛИ СЪБИТИЯ
JobTiger с награда от Eventex Awards 2013

За трета поредна година се проведоха наградите за организатори на събития в България – Eventex Awards 2013.

По време на церемонията по награждаването на 5 март 2014 г. JobTiger бе отличен с трето място за Организатор на годината.
През изминалата година екипът ни организира редица кариерни форуми, сред които и най-големият в България „Национални дни на кариерата“, проведе над 85 срещи със студенти и ученици за възможностите за бъдеща кариера, организира различни бизнес изложения и проучвания и много други. Тук може да видите всички наши активности през 2013: http://www.jobtiger.bg/statia/kakvo-organizirahme-prez-2013-godina-386-2

Вижте и Награждаването на JobTiger на Eventex Awards 2013

Пълния списък с победителите от Eventex Awards можете да видите тук.
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
„Национални дни на кариeрата 2014“ стартират на 18 март в София

И тази година форумът ще се проведе в седем града – София, Варна, Велико Търново, Русе, Свищов, Пловдив и Бургас, в периода от 18 март до 10 април.

На 5 март 2014 г., сряда, в Национален пресклуб на БТА бе проведена пресконференция по повод предстоящия форум за студентски стаж и кариера „Национални дни на кариерата 2014 - Добра Кариера, Добър Живот“. За откриването му и за тазгодишното издание разказаха организаторите на събитието – Светлозар Петров, Управител на JobTiger и Биляна Георгиева, мениджър „Човешки ресурси“ в Нестле България - генерален спонсор на Форума за 11-а поредна година.

Най-голямото кариерно събитие в страната ще предложи за 13-а поредна година работни и стажантски места на студенти и млади специалисти, които искат да започнат своята кариера в България. „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот” е форумът, на който младите хора имат възможност да научат за предлаганите от фирмите участници стажантски програми и работни места и да намерят подходящите за тях. Форумът е единственото по рода си и мащаба си събитие в страната и е мястото, където бизнесът среща младите хора и им предоставя шанс за развитие и реализация в кариерата.“, сподели Светлозар Петров.

Участието на студентите и младите специалисти в „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот“ е безплатно.

По традиция Форумът е придружен от предварителни специализирани срещи - уъркшопи. Те се провеждат в различни университети в цялата страна, дни преди откриване на събитието. По време на тези срещи студентите имат възможност да се запознаят в детайли с подготовката на автобиография и мотивационно писмо, както и да получат ценни съвети за поведението си по време на интервю за работа.

И тази година, по време на форума, ще бъде организирана семинарна програма в градовете София, Варна, Пловдив и Свищов.

Подробна информация за „Национални дни на кариерата 2014 – Добра Кариера, Добър Живот“ може да се намери на: http://careerdays.bg/, или от екипа на JobTiger: E: office@jobtiger.bg, T: +359 2 49 180 00.
Практическа HR школа - практическата HR школа е нещо ново и различно!

За разлика от стандартизираните обучения и семинари, школата е изградена на базата на големия опит, наблюдения и идеи, приложени на практика. Философията ни е фокусирана повече върху търсене на възможности и ресурси в бъдещето, отколкото върху анализа на отминали проблеми.

Темите в Практическа HR школа са специално подбрани, така че да обхванат максимално различните дейности в сферата на човешките ресурси: администриране, здравословни и безопасни условия на труд, подбор, системи за оценка, тренинги, коучинг и други елементи от дейности, свързани с развитие на човешкия капитал.

А ето и темита на предстоящите обучения:
  1. Мотивация и самомотивация на персонала;
  2. Оценки на изпълнението и ефективни системи за атестиране;
  3. Нестандартни форми на трудови отношения;
  4. Изграждане на документални взаимоотношения със служителя;
  5. Наръчник по ЗБУТ;
  6. Трудови взаимоотношения и спорове – ефективни решения;
  7. Стратегии за справяне със стрес;
  8. Цели и решения - полагане и постигане;
  9. Справяне с трудни поведения;
  10. Техники за управление на времето;
  11. Практики за напреднали HR-и.
Вижте повече за практическата HR школа и как да се запишете за обученията тук: http://www.jobtiger.bg/info/trainings/hr-academy/?ln=2
Kонференция „Образование и бизнес“

На един език ли говорят теорията и практиката? – под това мото на 24 март 2014 г. в гр. София, Sofia Event Center/Paradise Center/ от 9:00 ч. ще се проведе конференция “Образование и бизнес“, организирана от три водещи инономически медии – Bulgaria ON AIR, INVESTOR, в партньорство с Bloomberg.

“Образование и бизнес – на един език ли говорят теорията и практиката“ цели да очертае проблемите в средното и висшето образование в България. Реален резултат от конференцията ще бъде резюме на предложенията за промяна и подобряване на образованието у нас, което ще бъде изпратено до всички страни в процеса.

Очаквайте много интересни дискусии и гледни точки от участниците в конференцията.

Запазете своето място сега и станете част от реалния дискусионен форум за образованието в България! Помогнете ни да променим това, което е най-важно за нашите деца, младежи и служители в компаниите!

Конференцията „Образование и бизнес – на един език ли говорят теорията и практиката” се организира в партньорство с Виваком и Висшето училище по застраховане и финанси.
JobTiger е медиен партньор на събитието.
JobTiger e партньор в проучване за работната среда сред фармацевтични компании

Tishman International стартира проучване за работната среда сред HR мениджъри и служители от фармацевтични компании. Проучването е изготвено от агенция за маркетингови изследвания Ноема и се осъществено със съдействието на водещата HR компания и кариерен уебсайт JobTiger. Tishman International стартира серия от проучвания, които целят да установят кои са важните елементи от работната среда и какви са нуждите на служителите в различни сфери. Първото проучване беше проведено през 2013 г. сред служителите на IT компании. „За нас, като компания, която управлява Sofia Airport Center е важно, че след проведеното проучване се забеляза осъзната нужда освен от техническа обезпеченост на работното място и от наличието на удобства, и здравословен микроклимат. Затова вярваме, че съществуването на комплекси като Sofia Airport Center, удовлетворяващи специфичното търсене на бързо развиващите се компании и тези, които имат отговорно отношение към нуждите на служителите си, ще са с нарастващо значение”, отбеляза Олга Стоичкова търговски мениджър в Tishman International, компанията, която развива и управлява Sofia Airport Center за целите на проучването.

Тазгодишното проучване стартира на 27-ми февруари и ще остане отворено до 12-ти март. Проучването е изготвено на български и английски език.

Българска версия:
http://www.surveygizmo.com/s3/1558005/JT

Английска версия:
http://www.surveygizmo.com/s3/1561067/jteng
 
Интересно от JobTiger.tv
HR Industry 2014 – MetLife

Генерален спонсор на третото издание на HR Industry бе отново MetLife. С Ивайло Пеев от MetLife разговаряхме за важността на застраховането, ползите за служители и работодатели и основните принципи, които движат компанията и я различават от основните й конкуренти на пазара.

ФеърПлей Интернешънъл инвестира в селско стопанство
Пресконференция по повод старта на 13-тото издание на „Национални дни на кариерата – Добра Кариера, Добър Живот”
„ТОП ИКТ Работодател” 2014 стартира
Награда на Херцога на Единбург – част 2 /Разговор с Теодор Василев/
HR Industry 2014 – GEA Events
Любопитно от JobTiger Блог
Скритият пазар на труда, или как да си намерим работа там, където я “няма”

Едва около 25% от вакантните места се обявяват официално – в интернет, вестници, други медии или бюрото по труда. Около 75% от всички свободни работни места не се обявяват въобще. Те съставляват „скрит пазар на труда”. Вашата задача е да навлезете в този таен сегмент и да се възползвате от него. А това е лесно.

1 ценен съвет за добро представяне при интервю за работа
Етикет на размяната на визитни картички
10 начина да проучим фирмената култура на една компания
Как да подходим към неуместно облечени колеги?
Да приемем ли предложението за назначение или да изчакаме по-добра оферта?
 
ОЧАКВАЙТЕ ОЩЕ
Форум: Жените в уеб. Път и успехи.

На 21-ви март 2014 година, петък, Фондация “БГ Сайт” заедно с JobTiger организират първия форум Жените в уеб. Път и успехи.

Поканили сме интересни модератори и вдъхновяващи панелисти, които да споделят своя опит, премеждия и успехи.
Участието е напълно безплатно, но е лимитирано до първите 50, които се запишат през формата за регистрация: http://bit.ly/1dytrRB

Датата – 21 март 2014 година
Началото – 16:00 часа
Мястото – SOHO на улица Искър №4
Access MBA събитие в София

Шератон, 24 април

За 8-ма поредна година Access MBA ще се проведе в София, предоставяйки възможност на български кандидати да се срещнат с представители на топ бизнес училища, предлагащи МВА програми.

Срещнете се с водещи международни унивеситети на 24 април, Шератон София.
Постигнете ново професионално ниво с най-цененото бизнес образование – МВА!
  • Индивидуални срещи и семинари в малки групи с представители на водещи международни бинзнес училища
  • Безплатни консултации за GMAT подготовка
  • Индивидуални консултации с МВА специалист
  • Интерактивни конференции
  • Безплатен справочник „Access Masters & MBA 2014”
Местата са ограничени, регистрирайте се за да участвате: http://www.accessmba.com/sofia/index.html?ui=UERRV21394205404

Университети, участващи в Access MBA събитето:
IE Business School, HEC Paris, INSEAD Executive, American University in Bulgaria, Copenhagen Business School, Ashridge Business School, The University of Sheffield International Faculty, CITY COLLEGE, Manchester Business School, Hult International Business School, Vlerick Leuven Gent Management School, Bentley University, McCallum Graduate School of Business, Nottingham Business School (Nottingham Trent University) И много др.
Изградете екип, който успява - People Management Conference с Дейвид Смит

Британската звездата в управление на екипи - Дейвид Смит, идва в България за първото издание на „People Management Conference“. Събитието ще се проведе на 27 март 2014 в Интер Експо Център, София.

По време на конференцията ще научите как да станате основен катализатор на продуктивността на Вашия екип, да наемате правилните хора и да ги поведете към успех.

Дейвид Смит има 34 години опит в изграждането и управлението на екипи. Той е високо уважаван автор, лектор, консултант и ментор на различни изпълнителни директори, HR директори и мениджъри на високо ниво управляващи екипи. Дейвид Смит е и председател на Управителния съвет на”Института за изследване на заетостта” във Великобритания.

„People Management Conference“ е бизнес обучение за:
- Мениджъри на малки, средни или големи екипи;
- Предприемачи и собственици на малък бизнес;
- HR професионалисти;


Пълна програма, повече информация за Дейвид Смит, отзиви от предишни негови обучения и “People Management Conference”, можете да намерите на сайта на събитието: http://www.peoplemanagement.biz/