ПРЕДСТОЯЩИ СЪБИТИЯ
Виртуални дни на кариерата - Кариера на един клик разстояние!
Да си търсиш нова работа онлайн отдавна не е нещо ново и различно. Да си намериш работа онлайн, без да се налага да пропътуваш целия град или да гониш влака за среща с работодателя в съседен град, вече е нещо ново.

„Виртуални дни на кариерата“ е единственият кариерен форум, който се провежда изцяло онлайн. Събитието е организирано от най-големия доставчик на HR услуги и услуги в областта на кариерното консултиране – JobTiger.

„Виртуални дни на кариерата“ се провежда за втори път. Датата тази година е 22 юни - от 11:00 ч. до 16:00 ч. Работодателите, които подкрепят инициативата вече са 36 и предлагат отворени позиции както за младши, така и за специалисти с опит, а секторите на заетост варират от банки и финансови институции до call-центрове и компании в ИТ сектора.

Какво представляват Виртуални дни на кариерата?
Кариерното събитие е онлайн еквивалентът на традиционните кариерни форуми, които JobTiger провежда всяка пролет вече 15 години в 7 града на България. Предимствата за кандидатите в летния формат са:

  • Събитието се провежда онлайн. Кандидатите могат да се включат от всяка точка на света, нужно е само устройство със
    стабилна интернет връзка – таблет, компютър или телефон.
  • Участието в събитието е напълно безплатно, изисква единствено регистрация в сайта, за да могат работодателите
    да организират срещите и графика си за деня.
  • Участниците могат да се свържат с множество работодатели, с десетки отворени позиции в рамките на един ден. Част от позициите
    са в чужбина – изборът е единствено на кандидатите.
  • Всичко е бързо, безплатно и на един клик разстояние.

Как да се подготвят кандидатите за събитието?
Всяко участие в кариерен форум изисква известна подготовка, за да може кандидатът да извлече максимална полза от събитието. Най-важните стъпки, които JobTiger препоръчват за “Виртуални дни на кариерата”, са следните:

  • Максимално изчерпателна информация на личния профил в сайта. Това означава попълнена автобиография, която включва и снимка.
  • План преди самото събитие за виртуалните щандове и работодатели, с които кандидатът желае да се срещне.
  • Въпроси. Импровизациите при първа среща, особено работна не са препоръчителни. Чат сесиите с работодателите са точно 10 минути, ако времето не е достатъчно, всеки кандидат за работа трябва да изчака 20 минути преди да се срещне със същия работодател отново.

Кариера на един клик разстояние – толкова е просто. За регистрация на “Виртуални дни на кариерата” на 22 юни 2016 г., посетете сайта - http://virtual.careerdays.bg
 
ПОЛЕЗНО ЗА ВАС
HR Weekend става Business Leaders and HR Meetup

Познатият формат за неформални професионални срещи на HR бранша – HR Weekend, организиран от JobTiger, сменя своето име във връзка с новия формат на събитието. Business Leaders and HR Meetup цели да подобри взаимоотношенията на доверие, диалог и единство между бизнес лидерите и HR специалистите в името на успеха и устойчивото развитие на всяка една компания.

Първото събитие за годината ще се състои на 30 юни и 1 юли в региона на Пловдив, където се наблюдава остър недостиг на квалифицирани кадри. Фокус на дискусиите ще бъде една от най-горещите теми на годината – предизвикателството пред намирането на подходящи кадри и липсата на квалифициран персонал.

Сред панелистите в дискусията са:

  • Мартин Заимов (Supervisory Board Chairman – Societe Generale Expressbank),
  • Елена Маринова (President – Musala Soft),
  • Мария Шейтанова (Member of the Management Board and Executive Director – Tokuda Bank),
  • Светлозар Петров (Managing Director – JobTiger),
  • Христо Георгиев (Managing Director Finance & Administration – Liebherr-Hausgeraete Marica),
  • Георги Бачев (Managing Director – PFSweb Bulgaria) и
  • Мая Янева (Site Director – Sitel).

Пълния им списък можете да видите ТУК

В рамките на двата дни на събитието, освен дискусиите, организаторите предвиждат споделяне на добрите практики в бранша, обмяна на опит с топ-специалисти и ментори и създаване на първия по рода си професионален Наръчник, който ще бъде достъпен само за участниците.
Всички те ще получат и сертификати за участието си.

За повече информация, моля, посетете: http://www.jobtiger.bg/meetup/

Остават само 6 свободни места за Business Leaders and HR Meetup. Крайният срок за регистрация е 17 юни 2016 г.

Българска асоциация за управление на хора е медиен партньор на събитието.
 
Интересно от JobTiger.tv
Methodia на Be IT Conference: Ориентирани около клиента ентерпрайз приложения

На 28 май, в София, се проведе третото издание на организираната от JobTiger конференция Be IT. Събитието представляваше едновременно технологична конференция и employer branding мероприятие, на което си дадоха среща 300 млади и напреднали IT специалисти, топ лектори и ред водещи международни и български компании от технологичния сектор. Спонсор на мероприятието бе Е-CARD.

Methodia е софтуерна компания, която разработва собствен продукт за телеком и ютилити индустриите – основно за автоматизиране на процеса от заявката за използване на услугата, до фактурирането (order-to-cash).

  • ИТ олимпиада даде шанс за кариерен старт на младежи в Пловдив
  • E-CARD на Be IT Conference: Database клъстериране
  • 3 въпроса, които трябва да задавате на шефа си редовно
  • Как работи компютърната памет и защо все още не е съвършена и вечна
  • PFSweb на Be IT Conference: Demandware за enterprise eCommerce решения
  • Как да си спечелите уважение на работното място, когато сте новоназначени или с по-малко опит?
  • Как да презентирате като истински професионалист?
  • FlowMinds на Be IT Conference: От начало до завършен проект – какво да ползвам?
  • 5 неща, които трябва да имате предвид при избор на PR агенция